Ձմեռային շարադրությունների ուսումնական փաթեթ

Վերնագիր՝ «Աշուն-ձմեռ» ստեղծագործական աշխատանքներ

Մասնակիցներ՝ Մանուկյան Կարինա

Ժամկետ՝ 29.12.2021 ▪ 05.12.2021

Նպատակ՝ Ըստ իս՝ բոլորս էլ սիրում ենք ձմեռն ու Ամանորը: Նախագծիս նպատակն է ստեղծել շարադրությունների ուսումնական փաթեթ, որոնք գրված կլինեն աշնան վերջին ու ձմռան սկզբին: Կարծում եմ՝ այդպես ավելի կհետաքրքրանա նախագիծս: Իսկ ես շատ շատ եմ սիրում գրել ստեղծագործական աշխատանքներ՝ հատկապես այսպիսի թեմաների շուրջ՝ ուղղված ձմռանն ու Նոր տարուն:

Առաջարկվող թեմաներ՝ «Շուտով ձմեռ է», «Զգում եմ, ձմեռ է», «Լույսերն Ամանորին», «Աշուն ու ձմեռ», «Ամանորյա տրամադրություն», «Ամանորի հրաշքները», «Ձմեռ պապը որպես երեխաների հրաշագործ», «Ցուրտ է, դրսում ձմեռ», «Պատուհանից այն կողմ», «Անձրևը փոխարինվեց ձնով», «Նոր մոտիվացիա, դեպի Ամանոր», «Նոր եղանակը, նոր տրամադրությամբ», «Ամանորի զարդը», «Եղևնու կարևորությունն ու նշանակությունը», «Ձյունն էլ եկավ», «Ամանորն առանց ֆիլմերի», «Ամանորն առանց երգերի», «Ձմռան առաջին օրը», «Ամանորն ամեն տարի»: Սրանք իմ կազմած թեմաներն են, որոնք ինձ շաա՛տ են մոտիվացնում ու ամեն անգամ գրածս կարդալիս ավելի եմ մոտիվացվում ու սպասում ձմռանը:

Ամփոփում՝ Նախագիծս կամփոփեմ բլոգիս նոր բաժնում՝ «Ձմեռային շարադրություններ»:

Արդյունքը՝

Թողնել մեկնաբանություն