Ամանորն առանց երգերի

Երգերի միջոցով մարդիկ ոգեշնչվում են, թեկուզ տխուր ժամանակ իրենց մի փոքր ավելի ուրախ են սկսում զգալ: Այսինքն, երգերը մարդկանց էմոցիաներ ու լի՜քը լի՜քը մոտիվացիաներ են փոխանցում, ազդում տրամադրության ու հոգեկան վիճակի վրա: Դրական բաներին ուղղված երգերը մարդկանց ավելի երջանիկ են դարձնում, նոր մոտիվացիա են փոխանցում նրանց: Այդպիսին է «All I want for Christmas is you» երգը, որը նվիրված է ամենախորհրդավոր տոներից մեկին՝ Ամանորին: Ես թարգմանել եմ մի հատված այդ երգից, որպեսզի դուք էլ հասկանաք, թե ինչ մեծ ուրախություն է այն առաջացնում ձեր մեջ ու ինչքա՜ն եք մոտիվացվում երգով: Ես կարծում եմ, որ սա Ամանորին նվիրված լավագույն երգն է:

«Սուրբ Ծննդին շատ բան չեմ ցանկանում,
ինձ միայն մի բան է պետք,
ինձ չեն հետաքրքրում տոնածառի տակ դրված նվերները,
ինձ համար միայն քեզ եմ ցանկանում»:

Ինչպես արդեն հասկանալի է երգի բառերից, այն ուղղված է սիրուն ու Ամանորին: Մյուսը, որ էլի ուրախություն ու մոտիվացիա է առաջացնում՝ «We wish you a Merry Christmas»: Գուցե երգը լսելուց այն այդքան էլ ուրախ ու աշխույժ չի թվում, սակայն բառերն այնքա՜ն գեղեցիկ են: Այն այսպես է թարգմանվում.

«Մենք ցանկանում ենք քեզ Սուրբ Ծնունդ,
Մենք ցանկանում ենք քեզ Սուրբ Ծնունդ,
Շնորհավորում ենք Ամանորի և Սուրբ Ծննդյան տոների կապակցությամբ,
Բարի լուր բերում ձեզ և ձեր հարազատներին,
Շնորհավորում ենք Ամանորի և Սուրբ Ծննդյան տոների կապակցությամբ»:

Ընթերցումներ Միսաք Մեծարենցից

Միսաք Մեծարենց: Անանուն
Միսաք Մեծարենց: Փունջերը
Միսաք Մեծարենց: Վերադարձի երգ
Ընթերցում ենք Մեծարենց

Նախագծի հղումը՝ Այստեղ:

Բաժնի հղումը՝ Այստեղ: