Ուսումնական նախագծեր՝ սեպտեմբեր

Կազմել եմ շուրջտարյա մի նախագիծ, որը դեռ ընթացքի մեջ է: Այն բաղկացած է երկու փուլից՝ թարգմանություն և «Սովորող-սովորեցնող» ուսումնական նախագիծ: Ես կատարում եմ անգլերենից-հայերեն թարգմանություններ ընտանիքի, ընկերության մասին: Դրանք մշակելուց հետո կայցելեմ մեր կրտսեր դասարաններ ու փոքրիկների հետ միասին կքննարկեմ առակները: Ես դրանք կնթերցեմ սովորողների համար, որպեսզի իրենց էլ հասանելի լինի: Նախագծի հղումը՝ թարգմանում եմ:

Թարգմանություններ (7)

A good boy

Old man and his son

Святой и змея

Evening dinner with a father

Rose for mother

Dara

The cat and the fox

Շարադրություններ (6)

Մի՜ խաղա ուրիշի զգացմունքների հետ

Խոստմանը հավատարիմ լինելու կարևորության մասին

Այս ուսումնական տարվա իմ ծրագրերը

Աշնանային օրագիր՝ սեպտեմբերի 21

Դպրոցի դերը մեր կյանքում

Երջանկություն

Ձայնագրություններ (5)

Հ. Թումանյան: Այվազովսկու նկարի առջև

Հ. Թումանյան: Երբ ես տխուր, հուսահատ

Եղ. Չարենց: Իմ անցած օրերի պես

Արտուտիկ TV #1

Արտուտիկ TV #2

Հետազոտություն-ուսումնասիրություններ (3)

Հնդեվրոպական լեզվաընտանիք

Հայոց լեզվի պատմությունը

Ստուգաբանություն

Թողնել մեկնաբանություն