Assignments for 09.09.2021

  1. In what way did the Lighthouse differ from the other Wonders?
    a) It was very tall.
    b) It was not only magnificent but also useful.
    c) It had an architectural elegance.
  1. What attracts modern visitors most of all?
    a) the mysterious destruction of the Lighthouse
    b) the height of the building and the remarkable mirror
    c) it is not stated in the reading passage

3.Which of the following statements is true?
a) The Lighthouse was built by Ptolemy Soter.
b) The Pharos was designed by Soter’s son.
c) The idea of building a Lighthouse belongs to Ptolemy Soter.

  1. The Lighthouse of Alexandria was damaged
    a) by earthquakes following one another.
    b) by the Arabs.
    c) by barbaric tribes

the text.

Of the Seven Wonders of the Ancient World, only one had a practical use in addition to its architectural elegance: The Lighthouse of Alexandria. For sailors, it made their return to the Great Harbour safe. For architects, it meant even more: it was the tallest building on Earth. And for the scientists, it was the mysterious mirror that attracted them most … The mirror the reflection of which could be seen more than 50 km (35 miles) off shore.
The project was suggested by Ptolemy Soter, but was completed after his death, during the rule of his son. The monument was built in memory of Ptolemy Soter and his wife. For centuries, the Lighthouse of Alexandria was used to mark the harbour, using fire at night and reflecting sun rays during the day. It was even shown on Greek and Roman coins, just as famous monuments are on banknotes today.
When the Arabs conquered Egypt, they admired Alexandria and its wealth. But the new rulers moved their capital to Cairo since they had no ties to the Mediterranean. Later the mirror was brought down. In 956 AD, an earthquake shook Alexandria and caused little damage to the Lighthouse. It was later in 1303 and in 1323 that two stronger earthquakes partially destroyed the structure.
The final chapter in the history of the Lighthouse came in 1480 AD when the Egyptian sultan decided to strengthen Alexandria’s defense. He built a medieval fort on the same spot where the Lighthouse once stood, using the fallen stone and marble.

Այս ուսումնական տարվա իմ ծրագրերը

Սկսվել է նոր ուսումնական տարին: Ես արդեն 10-րդ դասարան եմ, հետևաբար շատ ծրագրեր պետք է ունենամ կապված այս ուսումնական տարվա հետ: Ասեմ, որ գլխավոր նպատակս գերազանց սովորելն է: Ես որոշել եմ, որ թերի աշխատանքներ չպետք է ունենամ: Նշեմ, որ 3-4 տարի է, ինչ սովորում եմ ֆրանսերեն լեզուն: Ես նպատակ ունեմ, որ պետք է ամրապնդեմ այն ու զարգացնեմ ֆրանսերեն խոսքս, քանի որ շատ եմ սիրում լեզուն: Ինչո՞ւ ոչ, նաև գերազանց սովորել անգլերենը, շարունակել հետաքրքրվել լեզվով, քանի որ այն շատ գեղեցիկ լեզու է ու գրեթե ամենուր պետք է մեզ: Կարծում եմ, որ ինձ մոտ կստացվի ու կհասնեմ նպատակիս: Որոշել եմ, որ պետք է սկսեմ ավելի շատ կարդալ, ավելի շատ հետաքրքրվել արտասահմանյան ու հայ գրականությամբ: Ուզում եմ, որ տարվա ընթացքում կարդացածս գրքերի քանակը ավելի շատանա՝ կրկնապատկվի: Ինքս կազմել եմ մի ցանկ, որտեղ գրի եմ առել այն գրքերը, որոնք ինձ համար շատ հետաքրքիր են ու ինձ ոգեշնչում են, որպեսզի ավելի շատ կարդամ: Յուրաքանչյուր սեբաստացի սիրում է ճամփորդել: Ես նույնպես. Սիրում եմ ճամփորդել, գնալ այնպիսի վայրեր, որոնք ինձ համար նոր բացահայտում են: Կփորձեմ այս ուսումնական տարվա ընթացքում ավելի շատ ճամփորդել, ավելի հաճախ մասնակցել գիշերակացով ճամփորդություններին:

08.09.2021

  1. Հայոց լեզվի դարձվածաբանական բառարանից դուրս գրիր 3-ական օրինակ․
  • դարձվածքներ, որոնք քեզ ծանոթ են

Ագռավի ճուտ — արտաքնապես տգեղ, այլանդակ

Էդպիսի (այդպիսի) բաներ — արտահայտություն, որ արվում է որևէ անցքի մասին պատմելուց հետո

Իր էշը քշել — իր ասածը կամ արածը շարունակել՝ ուշադրություն չդարձնելով ուրիշի դիտողություններին

Հազար անգամ — բազմիցս, շատ-շատ դեպքերում

  • դարձվածքներ, որոնք քեզ անծանոթ են

Վրացու սայլի թոփի պես շլինքը հաստեցնել — շատ գեր լինել

Ճտի պարտքը (լինել) — անպայման կատարելի պարտականություն

Ճրագի տալ — վրան մոմ կաթացնել

Մաթ մնալ — մնալ զարմացած

  • դարձվածքներ, որոնք քեզ հետաքրքրեցին

Ադամանդե հարսանիք — ամուսնության 75 ամյակ

Շփոթի տոպրակ — շատ շփոթվող մարդ

Թքես՝ գետին չի ընկնի — սաստիկ ցուրտ

Եթե Աստված կամենա — եթե ոչ մի անակնկալ բան չխանգարի

2․ Գրիր շարադրություն հետևյալ թեմաներից մեկով․

  • Նորությունները այս ուսումնական տարում։ Սպասելիքներ
  • Իմ ամառային արձակուրդը
  • Այս ուսումնական տարվա իմ ծրագրերը
  • Այլ

Գրելիս կարևորիր.

բնական, ոչ արհեստական պատումը

անմիջականությունը

անկեղծությունը

խոսիր զգացողություններդ մասին

կարևորիր պատմելու հետաքրքիր ոճը։

Սկսվել է նոր ուսումնական տարին: Ես արդեն 10-րդ դասարան եմ, հետևաբար շատ ծրագրեր պետք է ունենամ կապված այս ուսումնական տարվա հետ: Ասեմ, որ գլխավոր նպատակս գերազանց սովորելն է: Ես որոշել եմ, որ թերի աշխատանքներ չպետք է ունենամ: Նշեմ, որ 3-4 տարի է, ինչ սովորում եմ ֆրանսերեն լեզուն: Ես նպատակ ունեմ, որ պետք է ամրապնդեմ այն ու զարգացնեմ ֆրանսերեն խոսքս, քանի որ շատ եմ սիրում լեզուն: Ինչո՞ւ ոչ, նաև գերազանց սովորել անգլերենը, շարունակել հետաքրքրվել լեզվով, քանի որ այն շատ գեղեցիկ լեզու է ու գրեթե ամենուր պետք է մեզ: Կարծում եմ, որ ինձ մոտ կստացվի ու կհասնեմ նպատակիս: Որոշել եմ, որ պետք է սկսեմ ավելի շատ կարդալ, ավելի շատ հետաքրքրվել արտասահմանյան ու հայ գրականությամբ: Ուզում եմ, որ տարվա ընթացքում կարդացածս գրքերի քանակը ավելի շատանա՝ կրկնապատկվի: Ինքս կազմել եմ մի ցանկ, որտեղ գրի եմ առել այն գրքերը, որոնք ինձ համար շատ հետաքրքիր են ու ինձ ոգեշնչում են, որպեսզի ավելի շատ կարդամ: Յուրաքանչյուր սեբաստացի սիրում է ճամփորդել: Ես նույնպես. Սիրում եմ ճամփորդել, գնալ այնպիսի վայրեր, որոնք ինձ համար նոր բացահայտում են: Կփորձեմ այս ուսումնական տարվա ընթացքում ավելի շատ ճամփորդել, ավելի հաճախ մասնակցել գիշերակացով ճամփորդություններին: