Թարգմանում եմ…

Վերնագիր՝ Թարգմանում եմ…

Ժամկետ՝ Շուրջտարյա

Մասնակից՝ Մանուկյան Կարինա, Ավագ դպրոց՝ 10-րդ դասարան

Նպատակ՝ Իմ նպատակն է նախագծի միջոցով զարգացնել իմ թարգմանչական կարողությունները, մայրենի խոսքի զարգացումը, հավաքել ու ստեղծել մեծ փաթեթ, որտեղ դրված կլինեն իմ կատարած թարգմանությունները: Իսկ նյութերը կթարգմանվեն անգլերենից-հայերեն: Գլխավոր նպատակս հետաքրքիր նյութերը փոքրիկների համար նույնպես հասանելի դարձնելն է:

Իրականացվող քայլեր՝ Համացանցով գտնել ուսումնական շատ նյութեր, որոնք իմ կարծիքով փոքրիկներին ևս կհետաքրքրի, դրանք թարգմանել, խմբագրել ու դարձնել փոքրիկ առակների ու հեքիաթների էլեկտրոնային գիրք:

Աղբյուրներ, հղումներ՝

moralstories.org

freechildrenstories.com

1. A good boy

2. Old man and his son

3. Святой и змея

4. Evening dinner with a father

5. Rose for mother

6. Dara

7. The cat and the fox

8. Helping others

9. Mother’s Love for a Boy

10. Five more Minutes

Թողնել մեկնաբանություն