Գրականություն, նոյեմբերի 27, լրացուցիչ կրթություն

1) Մաշո՛,— ասաց դասամիջոցին Անդոն,— տեսնո՞ւմ ես էս դանակը։

Դասամիջոցին Անդոն Մաշոյին հարցրեց, թե տեսնում է այն դանակը: 

 

2) — Դու քեզ լավ չես պահում, Անդոն… Փողոցային երեխայի նման ես։

Նա ասաց, որ Անդոն իրեն լավ չի պահում: Փողոցային երեխայի նման է: 

 

3) Ձվերը ծախու չեն,— ասում է Անդոն և գլուխը բարձր պահած գնում է դեպի կամուրջը, դեպի մեր թաղը։

Անդոն գլուխը բարձր պահած գնում է դեպի կամուրջը, դեպի մեր թաղը ասում է, որ ձվերը ծախու չեն: 

 

4) Ես ուսումնարան չեմ գնում,— ասում է նա առավոտյան։ Բայց Անա զիզին թախանձում է, և նա գալիս է ինձ հետ։

Առավոտյան ասում է, որ նա ուսումնարան չի գնում: Բայց Անա զիզին թախանձում է, և նա գալիս է նրա հետ։ 

 

5) — Ոտքը կծակի,— մտածում եմ ես և տխուր երգում Նուշիկի համար։

Ես մտածելով ասում եմ, որ ոտքը կծակի և տխուր երգում Նուշիկի համար։

 

6)— Դո՛ւրս կորիր այստեղից,— գոռաց «ավագը»։

Ավագը գոռաց, որ դուրս կորի այստեղից: 

 

7) — Անպատկա՛ ռ,— շպրտեց նրա հետևից «ավագը»։

Շպրտեց նրա հետևից «ավագը» և ասաց անպատկառ: 

 

8) Ճանապարհին կուտես,— և Անդոն իր տոպրակից հանում է բոված սիմինդր, որ ամեն առավոտ պատրաստում է Անա զիզին։

Անդոն իր տոպրակից հանում է բոված սիմինդր, որ ամեն առավոտ պատրաստում է Անա զիզին և ասում, որ ժանապարհին ուտի: 

 

9) — Ճանաչեցի՞ր,— հարցնում է Անդոն։— Մաշոն է…—պատասխանում է և ծամծմում ծղնոտի կտորը։

Անդոն հարցնում է, թե արդյոք ճանաչեց, և պատասխանում է, որ Մաշոն է ծամծմելով ծղնոտի կտորը: 

 

10) — Ա՜յ արևնիդ կծեմ, եկա՜ք,— կանչում է բրուտ Ավագը քարանձավի ներսից։

Կանչում է բրուտ Ավագը քարանձավի ներսից ասելով, թե ա՜յ արևնիդ կծեմ, եկա՜ք: 

Թողնել մեկնաբանություն