Աշխարհի պետությունների խմբավորումը

  1. Նշել տարածքով ամենախոշոր 15 երկրները:

Չինաստան, Ռուսաստան, Կանադա, ԱՄՆ, Հնդկաստան: 

  1. Նշել բնակչության թվով խոշոր 15 երկրները: Առանձնացնել այն երկրները, որոնք և տարածքով են խոշոր և բնակչությամբ:

Չինաստան, Հնդկաստան, ԱՄՆ, Ինդոնեզիա, Բրազիլիա, Պակիստան, Նիգերիա, Բանգլադեշ, Ռուսաստան, Մեքսիկա, Ճապոնիա, Էթովպիա, Ֆիլիպիններ, Եգիպտոս, Վիետնամ: 

  1. Նշեք 5 սահմանադրական և 5 բացարձակ միապետություններ:

Սահմանադրական են՝ Մեծ Բրիտանիան, Շվեդիան, Նորվեգիան, Իսպանիան, Ճապոնիան: 

Միապետություններ են՝ Վատիկանը, Սաուդիան Արաբիան, Քաթար, Օման: 

  1. Նշեք 5 երկիր, որոնց աշխարհագրական դիրքը բարենպաստ է, նշեք 5 երկիր, որոնց աշխարհագրական դիրքը անբարենպաստ է:

Բարենպաստ աշխարհագրական դիրք՝ Բրազիլիա, Ֆրանսիա, Եգիպտոս, Մեքսիկա, Հնդկաստան: 

Անբարենպաստ աշխարհագրական դիրք՝ Չադ, Մալի, Նիգեր, Պորտուգալիա, Մոնղոլիա: 

Մայրենի նոյեմբերի 5

Դասարանում

Ամռան մասին շարադրություն

Ամառը տարվա չորս եղանակներից մեկն է, գտնվում է գարնան և աշնան միջև։ Ամռանը նաև իմ ծննդյան տարեդարձն է, ամառային արձակուրդները, երեխաների պաշտպանության օրը, Վարդավառը և այլն:Ամառը ամենատաք եղանակն է, դրա համար էլ բոլորը գնում են քաղաքից, երկրից դուրս հանգստանալու: Ես ամեն տարի գնում եմ տատիկիս տուն, ջրաշխարհ և սևան: 

Տանը

Ձմռան մասին շարադրություն

Ձմեռը տարվա ամենացուրտ եղանակն է: Այն գտնվում է աշնան և գարնան մինչև: Հենց ձմռանն է այցելում մեզ ձմեռ պապը: Մենք նշում ենք Ամանորը: Ես ձմեռը շատ եմ սիրում, որովհետև Ամանորի արթիվ շատ նվերներ եմ ստանում, մայրիկիս և հայրիկիս ծնունդն եմ նշում, և ամենակարևորը, որ ձյուն է գալիս և Ամանորյա հրաշքներ են կատարվում: