Ուսումնական առաջին շրջան

  • Այս ուսումնական շրջանի ընթացքում բացակայել եմ 3-4 օր, բայց բացակայել եմ հարգելի, գրելով նամակ իմ դասավանդողին և ստանալով նրա թույլտվությունը:
    • ուսումնական բլոգի վարում. բաժիններ, յուրաքանչյուրում նյութերի առկայություն,
  • Русский — 16 նյութ
  • Հայոց լեզու,Գրականություն – 71 նյութ
  • Հանրահաշիվ — 7 նյութ
  • Երկրաչափություն — 11 նյութ
  • Ֆրանսերեն — 5 նյութ
  • Պատմություն — 18 նյութ
  • Քիմիա — 8 նյութ
  • English —  26 նյութ
  • Հասարակագիտություն – 3 նյութ
  • Տրամաբանական մաթեմատիկա – 3 նյութ
  • Ֆիզիկա – 8 նյութ
  • Աշխարհագրություն — 12 նյութ
  • Կենսաբանություն — 8 նյութ
    • ուսումնական պարապմունքներին մասնակցություն սահմանված կարգով. ուշացումներ,
  • Մասնակցել եմ սահմնաված կարգով բոլոր ուսումնական պարապմունքներին: Ընդհանրապես չեմ ուշացել: Դասերից ընդհանրապես չեմ ուշացել:
    • մասնակցություն դասարանի, ընտրությամբ գործունեության
    • Մի քանի անգամ բացակայել եմ ֆրանսերենի դասաժամերին, բայց զգուշացրել եմ ուսուցչին:
    • խմբի ուսումնական ճամփորդություններին.
      Այս կիսմյակ չեմ մասնակցել։
      ուսումնասիրություն
      լուսաբանում
    • մասնակցություն ուսումնական նախագծերի
      նախագծերի թվարկում
      անհատական աշխատանքը նախագծում
      Թարգմանություններ – (1, 2, 3,4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11,12, 13, 14, 15, 16,)
    • Ձայնագրություններ, տեսագրություններ, ընթերացանություններ, վերլուծություններ, հարցազրույցներ, շարադրություններ:
    • մասնակցություն ուսումնական-հասարակական աշխատանքներին.
      Չեմ մասնակցել։
    • մասնակցություն հիգիենիկ միջվավայրի, գույքի խնամքի աշխատանքներին.
      Այս կիսամյակ չեմ մասնակցել։
    • մասնակցություն դասարանում, դպրոցում, կրթահամալիրում կազմակերպված տոնի, ծեսի, ստուգատեսի.
      Չեմ հիշում, բայց վստահ եմ, որ մի քանիսին մասնակցել եմ:
    • մասնակցություն ցուցահանդեսի, համերգի, ներկայացման
      2 անգամ մասնակցել եմ:
  • կրթահամալիրի ներքին կարգապահական կանոնների խախտում.
    • Խախտում չունեմ։
  • անհատական ձեռքբերումները ուսումնական առաջին շրջանում.
    Ձեռքբերումներ չունեմ։
  • ուսումնական յուրաքանչյուր դասընթացներից (այդ թվում՝ ընտրությամբ) իր առաջադիմության ինքնագնահատում.
  • Русский  — նորմալ
  • Հայոց լեզու-Գրականություն  — շատ լավ
  • Հանրահաշիվ-Երկրաչափություն — լավ
  • Պատմություն — շատ լավ
  • Քիմիա  — լավ
  • English  — գերազանց
  • Աշխարհագրություն  — լավ
  • Տրամաբանական մաթեմատիկա –գերազանց
  • Կենսաբանություն  — գերազանց
  • Ֆիզիկա  – լավ
  • Ֆիզկուլտուրա —  լավ
  • Երգ — գերազանց
  • Պար — գերազանց
  • ուսումնական շրջանի կազմակերպման վերաբերյալ իր հարցադրումները, առաջարկությունները.
    Առաջարկներ չունեմ։
  • «Ուսումնական ձմեռ» նախագծով դեկտեմբերի 23-ից հունվարի 7-ը անելիքները՝
    Ամանորի, Սուրբ Ծննդյան անհատական-ընտանեկան նախագիծ
    ընթերցանություն
    ուսումնասիրություն
    ուսումնական այլ աշխատանք

Հիմնականում հայոց լեզվից, գրականությունից կատարելու եմ ձմեռային նախագծեր:

  • ուսումնական երկրորդ շրջանում գործունեության նախագիծ՝
  • Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի ստուգատեսներին ներկայացվող նյութեր,
  • Ընթեցանություն
  • Բլոգավարություն
  • Ես ազատում եմ ինձ ցանկապատերից
  • Մտափունջ
  • Քիմիան և սնունդը
    • Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի, մարզական, ազգագրական ստուգատեսների կազմակերպման առաջարկներ.
      Առաջարկներ չունեմ։
    • իր ընտրած ճամբարային ջոկատը

Երևի Տաթև Ալեքսանյանի ջոկատ:

Թողնել մեկնաբանություն