Հայոց լեզու, գրականություն: 03. 12. 2019թ.

  1. Շարադրել մտքերը ազատ թեմայով:
“Ամանոր”
Ամանորը իմ ամենասիրելի տոնն է։ Ես միշտ սպասել եմ Ամանորին։ Մենք ամեն տարի այդ տոնը նշում ենք տանը։ Այդ տոնը ունի շատ լավ կողմեր. բոլորը ստանում են նվերներ, այցելում են հարազատներին, տարին սկսում են նոր էջից։ Ես կարող եմ հավերժ թվարկել իր լավ կողմերը, բայց ինձ համար ամենալավը նվերների հանձնում է։ Ասում են, որ Ամանորը հրաշքներ է կատարում։ Ես հավատում եմ հրաշքին։ Իմ երազանքը կատարվեց Ամանորի գիշերը, քանի որ ես հավատում էի և ձգտում էի նպատակիս հասնել։ Ամանորին ես ունեցա նոր պլանշետ։ Ուրախությութից տեղս չէի գտնում։ Այդ ժամանակ ես ինձ շատ երջանիկ էի զգում։  
Շնորհավոր բոլորիս գալիք Ամանորը։ 

Լրացուցիչ կրթություն

Ձեր ընտրությամբ կատարել թարգմանություն:

Долг — Պարտքը

Молодой человек, сидя с друзьями в многолюдной чайхане, жаловался им:

Երիտասարդ մարդ, թեյարանում ընկերների հետ նստած ՝ բողոքել է նրանց: 

— Месяц назад я одолжил торговцу Джафару две серебряных монеты, но это произошло без свидетелей. Джафар до сих пор не отдал деньги. Боюсь, что, потребуй я свои монеты назад, он станет отрицать, что брал у меня деньги в долг.

— Մեկ ամիս առաջ ես վաճառական Ջաֆարին երկու արծաթե մետաղադրամ տվեցի, բայց վկաներ չեղան: Ջաֆարը դեռ չի տվել գումարը: Վախենում եմ, որ իմ մետաղադրամները պահանջեմ, իսկ նա սկսի ժխտել, որ պարտքով գումար չի վերցրել: 

Друзья стали говорить, что поступок молодого человека действительно был опрометчивым и что деньги, пожалуй, вернуть не удастся.

Ընկերները սկսեցին ասել, որ երիտասարդի արարքն իսկապես արդարացում չուներ, իսկ փողը չէր փոխանցվել: 

Но бродячий дервиш, который весь вечер тихо дремал в углу чайханы, неожиданно поднял голову с колена и сказал:

Բայց թափառող դերվիշը, ով ամբողջ երեկոն հանգիստ քնած էր թեյանոցի անկյունում, անսպասելիորեն բարձրացրեց գլուխը ծնկից և ասաց. 

— Пригласи торговца Джафара сюда и потребуй в присутствии всех этих людей, чтобы он немедленно отдал тебе двадцать золотых монет, которые ты дал ему в долг месяц назад.

-Վաճառական Ջաֆարին հրավիրիր այստեղ և պահանջիր բոլոր այդ մարդկանց ներկայությամբ, որ նա անմիջապես քեզ տա քսան ոսկե մետաղադրամ, որ դու տվել ես նրան մեկ ամիս առաջ:

— Как же я смогу сказать такое? — воскликнул человек — Это бесстьщная ложь, я одолжил ему только две серебряные монетки!

— Ինչպե՞ս կարող եմ նման բան ասել։ — բացականչեց նա, դա սուտ է: Ես նրան միայն երկու արծաթե մետաղադրամ եմ տվել:

— Это, — рассмеялся суфий, — в точности те слова, которые он выкрикнет тебе в ответ. И заметь: каждый из сидящих здесь его услышит. Тебе ведь нужны были свидетели, не так ли?

-Դա, — ծիծաղեց նա, — կասի այդ խոսքերը, որով պատասխան կտա: Կնկատի, որ այդտեղ յուրաքանչյուր նստածը լսել է դա: Քեզ պետք էին վկաներ, այդպես չէ՞: 

Թողնել մեկնաբանություն