Կապույտ գույնը

The Psychology of Blue | Կապույտի հոգեբանությունը

A survey spanning 10 countries found that blue is the most popular “favorite color” for people globally, with men preferring the color blue more often than women (40% versus 24%, respectively, among subjects from the United States). But what impact does this color have on us psychologically?

10 երկրներում անցկացրած հարցազրույցի արդյունքում՝՝ կապույտը մարդկանց մեծամասնության համար ամենահայտնի <<սիրելի գույնն>> է, ընդ որում տղամարդիկ ավելի հաճախ են ընտրում կապույտը, քան կանայք (40%-ը ընդդեմ 24%-ի)։ Իսկ ի՞նչ հոգեբանական ազդեցություն ունի այս գույնը մեզ վրա։

Color psychology tells us a lot about the effects that certain colors can have on a person’s mood, emotions, and behaviors. Here’s what we know about the psychology of blue:

Գույնի հոգեբանությունը մեզ շատ բան է պատմում որոշ գույների մասին՝ թե ինչ ազդեցություն են թողնում դրանք մարդու տրամադրության, հույզերի և վարքագծի վրա։ Ահա թե ինչ գիտենք կապույտ գույնի հոգեբանության մասին․

  • Because blue is favored by so many people, it is often viewed as a non-threatening color that can seem conservative and traditional.

Քանի որ այն սիրվում է շատերի կողմից, հաճախ այն դիտվում է որպես ոչ վտանգավոր գույն, որը կարող է թվալ պահպանողական և ավանդական։

  • Blue calls to mind feelings of calmness and relaxation. It is often described as peaceful, tranquil, secure, and orderly.

Կապույտը հիշեցնում է հանգստությունը և հանգստության զգացումները։ Հաճախ այն նկարագրվում է որպես խաղաղ, հանդարտ և ապահով։

  • Blue is seen as a sign of stability and reliability. Businesses that want to project an image of security often utilize blue in their advertising and marketing efforts.

Կապույտը դիտվում է որպես կայունության և հուսալիության խորհրդանիշ։ Շատ բիզնես ընկերություններ, որոնք ցանկանում են ստեղծել անվտանգության պատկեր, այն հաճախ օգտագործում են իրենց գովազդային փորձերում։

  • Blue can also create feelings of sadness or aloofness. Consider how a painting that heavily features blue, such as those produced by Picasso during his “blue period,” can seem lonely, sad, or forlorn.

Կապույտը կարող է առաջացնել նաև տխրության կամ մեկուսացման զգացումներ։ Կարելի է նկատել, թե որքան տխուր կամ անմխիթար կթվա նկարը, եթե այն մեծամասամբ կապույտ գույնի լինի, ինչպիսին է Պիկասոյի <<կապույտ ժամանակաշրջանում>> նկարը, որը նույնպես թվում է տխուր։

  • Blue is often used to decorate offices because research has shown that people are more productive and creative when working in blue rooms.

Կապույտը հաճախ օգտագործվում է գրասենյակների դիզայնի համար, քանի որ համաձայն հետազոտությունների՝ մարդիկ էլ ավելի արդյունավետ աշխատանք են կատարում ու ավելի ստեղծագործ դառնում, երբ աշխատում են կապույտ սենյակներում։

Թողնել մեկնաբանություն