Առցանց ուսուցում | 30. 03. 2020թ.

Տրված հատվածի բառերը ենթարկիր բառակազմական վերլուծության /արմատ, հոդակապ, ածանց՝ վերջածանց, նախածանց/։

Աշուն — պարզ բառ

Պայծառ — պարզ բառ

Օդ — պարզ բառ

Արցունք — պարզ բառ

Ջինջ — պարզ բառ

Մաքուր — պարզ բառ

Այնքան — բարդ բառ

Սարեր — պարզ բառ

Մոտ — պարզ բառ

Երևալ — պարզ բառ

Մասրենի — պարզ ածանցավոր

Ջերմություն — ջերմ, ություն (ածանց)

Նույնիսկ — բարդ բառ

Կապտավուն — կապույտ (արմատ), ավուն (վերջածանց)

Ձորակ — Ձոր (արմատ), ակ (վերջածանց)

Տերևաթափ — տերև (արմատ), ա (հոդակապ), թափ (արմատ)

Դառնաշունչ — դառը (արմատ), ա (հոդակապ), շունչ (արմատ)

Քարափ — քար (արմատ), ափ (արմատ)

Հաստաբուն — հաստ (արմատ), ա (հոդակապ), բուն (արմատ)

Դեղնած — դեղին (արմատ), ած (վերջածանց)

Խոնարհվել — պարզ բառ

Կարմիր — պարզ բառ

Աշուն էր, պայծառ աշուն…
Օդը մաքուր էր, արցունքի պես ջինջ։ Կապտավուն սարերին այնքան մոտ, այնքան պարզ էին երևում, որ հեռվից կարելի էր համրել նրանց մաքուր լանջերի բոլոր ձորակները, կարմրին տվող մասրենու թփերը։
Աշուն էր՝ տերևաթափով, արևի նվազ ջերմությամբ, դառնաշունչ քամիով, որ ծառերի ճղներից պոկում էր դեղնած տերևները, խմբերով քշում, տանում հեռու ձորերը։ Նույնիսկ քարափի հաստաբուն կաղնին խոնարհվում էր քամու առաջ։

2. Նախագծեր

ներկայացրեք ձեր կատարած նախագիծը։

Ընտանեկան ընթերցում | Հովհաննես Թումանյան | Ճամփորդները

Թողնել մեկնաբանություն