Առցանց ուսուցում /02.03-09.03/

Խնդրում եմ նկատի ունենալ, որ ամեն օր որևէ նախագծով աշխատելը պարտադիր է։ Ես հետևում եմ ձեր բլոգներին։ Հաջողված նախագծերը կհրապարակեմ Միջին դպրոցի ենթակայքում։

ԻԴ)  Եւ տեսի ես, եթէ  է  առաւելութիւն իմաստութեան քան անմտութեան, որպէս է առաւելութիւն լուսոյ քան խաւարի: Իմաստնոյն աչք իւր ի գլուխ իւրում, եւ որ անմիտն է` ընդ խաւար գնայ: 

ԻԲ)  Մտէք ընդ նեղ դուռն. քանզի ընդարձակ է դուռնն եւ համարձակ ճանապարհն` որ տանի ի կորուստ, եւ բազումք են, որ մտանեն ընդ նա: Քանզի անձուկ է դուռնն եւ նեղ ճանապարհն`  որ տանի ի կեանս, եւ սակաւք են, որ գտանեն զնա:

  • Ընթերցանություն: Վերլուծություններ

Մեդիաընթերցարան
Գրական ակումբ
Ընթերցարան

Այլ գրականություն

Հ. Թումանյան . Շունը

Պատմվածքը կարդալուց հետո ես նոր բաներ իմացա շների մասին: Հեղինակը տարբեր դեպքեր էր պատմում հայտնի մարդկանց և իրենց շների մասին: Կարդալուց հետո իմացա, որ շների շնորհիվ մարդիկ սոված չեն եղել: Այն մարդիկ, ովքեր շուն ունեին, ստիպված չէին սովամահ լինել, քանի որ շների հետ գնում էին որսի: 

Առակներ /ռուսերեն/
Օշոյի առակները /ռուսերեն/
Մանրապատումներ /անգլերեն/
Այլ…

Не все за один раз Ոչ բոլորը միանգամից

Мулла пришел в зал, чтобы сказать проповедь. Зал был пуст, если не считать молодого конюха в первом ряду.

Մուլլան եկավ դահլիճ, որպեսզի քարոզի: Դահլիճը դատարկ էր, եթե չհաշվենք առաջին շարքում նստած ձիուն: 

Мулла подумал: «Должен я говорить проповедь или нет?» И решил спросить об этом у конюха:

Մուլլան մտածեց: «Ես պետք է քարոզեմ, թե՞ ոչ». Եվ որոշեց հարցնել ձիուն: 

— Кроме тебя, здесь никого нет. Как ты думаешь, должен я говорить или нет?

-Քեզանից բացի այստեղ ոչ ոք չկա։ Ինչ ես կարծում, պիտի ասեմ, թե՞ ոչ: 

Конюх ответил:

Ձին պատասխանեց. 

— Господин, я темный человек и мало что понимаю. Но когда я вижу, что в конюшне только одна лошадь, я все равно даю ей поесть.

-Պարոն, ես մութ մարդ եմ և քիչ բան եմ հասկանում: Բայց ես տեսնում եմ, որ ախոռում միայն մեկ ձի կա, ես ամբողջ ուտելիքը տալիս եմ նրան: 

Мулла, приняв близко к сердцу эти слова, начал проповедь. Он говорил больше двух часов, и, закончив, почувствовал, что сказал замечательную речь. В надежде на похвалу он спросил своего единственного слушателя:

Մուլլան սրտին մոտ ընդհունելով այս խոսքերը, սկսեց քարոզել: Նա խոսում էր ավելի քան երկու ժամ, և, ավարտելով, զգաց, որ հրաշալի խոսք ասաց: Գովեստի ակնկալիքով նա հարցրեց իր միակ ունկնդրին. 

— Как тебе понравилась моя проповедь?

-Ինչպե՞ս է քեզ դուր եկել իմ քարոզը:

Конюх ответил:

Ձին պատասխանեց. 

— Господин! Когда я кормлю одну лошадь, я не стремлюсь скормить ей весь корм, предназначенный табуну!

-Պարոն, երբ ես մի ձի եմ կերակրում, ես չեմ ձգտում կերակրել նրան երամակի համար նախատեսված ամբողջ սնունդը:

Գործնական քերականություն

29.Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:

Ամերիկական մի ակումբում, որտեղ երաժշտությունն անդադար որոտում է, կարելի   է անդորր գտնել: Ավտոմատի մեջ տասը ցենտ են գցում, և այն երեք րոպեով անջատվում է: Տասը ցենտը քիչ չէ, բայց ինչքա՜ն հաճելի է. թվում այն անդորրը, որի համար անձամբ կանխիկ վճարել ես: Հազար ինը հարյուր հիսունինը թվին ամերիկական ռադիոն մի անսովոր հաղորդում տվեց: Ունկնդիրների ուշադրությանը ներկայացրին մի լուր` աղմուկի դեմ պայքարող կազմակերպություն ստեղծելու մասին, ու ընդհուպ մինչև տասնհինգ րոպեանոց հադորդման վերջը տևող լռություն:

156.Ընդգծված բառերի իմաստներն արտահայտի՛ր բառակապակցություններով և բացատրի՛ր, թե այդ ածականներն ինչո՛ւ  ոչ թե ուն, այլ  յուն ածանցով են կազմվել:

Օրինակ`

Ահեղաշաչյուն փոթորիկ — Ահեղ շաչյունով փոթորիկ:
Քաղցրահնչյուն  մեղեդի — քաղցր հնչյունով մեղեդի:
Քնքշաշրշյուն  զգեստ — քնքուշ շրշյունով զգեստ:
Բարեհնչյուն  ձայն — բարի հնչյունով ձայն:
Դառնահնչյուն  ոռնոց — դառը հնչյունով ոռնոց:

171.Յուրաքանչյուր շարքից մեկական բաղադրիչ վերցնելով` բաղադրյալ դերանուններ կազմի՛ր:

Ա. Այս, այդ, այն, նույն, որ, քանի, ինչ, ոչ:

Բ. Ինչ, տեղ, պես, քան, պիսի, երորդ:

Այստեղ, այսպես, այսքան, այսպիսի, այդտեղ, այդպես, այդքան, այդպիսի, այնինչ, այնտեղ, այնպես, այնքան, այնպիսի, նույնպես, նույնքան, նույնպիսի, որտեղ, որպես, որքան, որպիսի, որերորդ, քանիերորդ, ինչպես, ինչքան, ինչպիսի: 

Եղ. Չարենց / Հոգուս մեջ

 

Եղ. Չարենց / Խինդ կա հիմա իմ հոգնած սրտում

Առցանց ուսուցում _ English

We Are All Born Free and Equal

1. Watch the video at the top of the page.

2. Read the story “We Are All Born Free and Equal” just below it.

3. Do the exercise at the bottom of the page.

20200303_120826

Write a short essay «We are all born free and equal».

Անգլերեն տարբերակ

I think we are all equal. No one can be better than the other.

There are people who think they are the best. But that’s not the case, because we all have equal rights.

We are all different but equal …

Հայերեն տարբերակ

Կարծում եմ, որ մենք բոլորս հավասար ենք: Ոչ ոք չի կարող ավելի լավը լինել, քան մյուսը:

Կան մարդիկ, որ կարծում են, թե նրանք լավագույնն են: Բայց դա այդպես չէ, քանի որ մենք բոլորս էլ ունենք հավասար իրավունքներ:

Բոլորս տարբեր ենք, բայց հավասար…