«Школа и школьная форма»: ՇԱՐԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ: 09. 04. 2019г.

1. Нужно ли в 21-ом веке носить в школе форму?

На мой взгляд, практик одежда лучше.

2. Хотели бы вы носить ее?

Конечно нет. 

3. Согласны ли вы с тем, что одежда может помогать человеку самовыражаться?

Нет, Я не согласна. 

4. Какая униформа вам больше нравится: Железнодорожников, моряков, лёдчиков, полицейских, пожарних?

Я люблю полицейскую  и пожарных форму. 

5. Как вы относитесь к школьной форме?

Я люблю носпаконие одежда. 

6. Нужно ли она?

Не знаю. 

7. Способствует ли она тому, что дети с разным достатком чуствуют себя равными?

Я думаю да. 

8. Дисциплинирует ли она?

Да. 

9. Способна ли она вызывать гордость («честь мундира»)?

Конечно же. 

Հայոց լեզու,գրականություն: Իմ սիրելի սպորտաձևը: 09. 04. 2019թ.

Իմ ամենասիրելի սպորտաձևը

Իմ ամենասիրելի սպորտաձևը գեղասահքն է: Արդեն 3 տարի է ես հաճախում եմ գեղասահքի: Իմ պարապմունքի օրերն են՝ երեքշաբթի, հինգշաբթի և շաբաթ օրերը: Մեր սահադաշտը կոչվում է՝ Իրինա Ռոդնինայի Գեղասահքի դպրոց: Իրինա Ռոդնինան հայտնի գեղասահորդուհի է: Նրան բոլորը շատ են սիրում: Իմ ամենասիրելի գեղասահորդն է Եվգենի Պլյուշչենկոն: Նա Ռուսաստանի 10-ակի չեմպիոն է, Եվրոպայի յոթակի չեմպիոն, աշխարհի եռակի չեմպիոն, Օլիմպիական խաղերի կրկնակի արծաթե մեդալակիր և կրկնակի օլիմպիական չեմպիոն: Մի քանի տարի առաջ ես հեռուստացույցով դիտում էի գեղասահքի մրցումները: Մայրիկս ինձ առաջարկեց, որպեսզի հենց այդ սպորտով զբաղվեմ: Ես չեմ պլանավորել դառնալ գեղասահորդուհի, այլ հաճախում եմ առողջ ապրելակերպի համար: Ես մասնակցել եմ Հայաստանի առաջնությանը: Մրցել եմ իմ տարիքի երեխաների հետ և զբաղեցրել 5-րդ հորիզոնականը: Երեխաների մեծ մասը եկել էին Ռուսաստանից, Ամերիկայից և այլ երկրներից:

Ես նաև ունեմ իմ պարի տեսանյութը.

Սնվելակարգի կանոններ

4444-1

22222

առաջադրանքներ

  1. դիցուկ. օրվա ձեր ծախսը կազմում է 2500 կկալ. օգտագործելով  բլոգում դրված սննդամթերքի կալորիաներ նյութի աղյուսակը  կազմեք մի ճաշացանկ,որի էներգետիկ արժեք բավարարի ձեր օրեկան պահանջին; Համեմատեք ձեր օրեկան սննդացանկի հետ ինչ հետևություններ կարող եք անել, բավարար թե ավել է ձեր սննդացանկը
  2. չափեք ձեր հասակը և քաշը, համաձայն նորմալ քաշ նյութում տրված բանաձևի հաշվեք ձեր հասակ քաշ հարաբերությունը. արեք հետևություն

Քաշը — 32-33կգ

  1. ինչ սննդային անառողջ սովորություններ ունի ժամանակակից մարդը, դուք ,

Չիփս, գազավորված հյութեր, ժելատին, ֆրի և այլն: 

  1. թվարկեք   ուսումնական ճամփորդությունների ժամանակ թույլատրելի և ոչ ցանկալի մթերքների ցանկը

 

09. 04. 2019թ. Հայոց լեզու, գրականություն: Շարադրության թեմաներ

  • Ինչպիսին եմ պատկերացնում իմ ամառային արձակուրդը
  • Նամակ ուղղված մեծերին
  • Իմ երազանքների երկիրը
  • Դեպք, որի մասին միշտ հիշում եմ
  • Այլ

Իմ երազանքների երկիրը շատ զվարճալի է: Այնտեղի բնակիչները միայն երեխաներ են: Հենց երեխաներ, որովհետև ես շատ եմ սիրում ժամանակ անցկացնել և խաղալ նրանց հետ: Իմ ստեղծած երկրում նրանք միշտ ժպտում են և երբեք չեն տխրել կամ լացել: Այդ երկրում մեծ դեր ունի քաղցրավենիքը: Բոլորն էլ արդեն հասկացան, որ երեխաներին զվարճացնողը քաղցրավենիքն է: Մեր երկրում նաև շատ են պլանշետները, հեռախոսները և համակարգիչները: Դա իմ երազանքների երկրի ամենասիրելի զբաղմունքն է: Երեխաներին լավագույն զբաղացնող միջոցներից է խաղալիքը: Ամեն օր երեխաները մի խաղալիք են նվեր ստանում: Փոքրիկները իրենց շատ ապահով են զգում իրենց տանը (Մեր երկրում), քանի որ նրանց նրանց խաղալիք ռոբոտներն են խնամում: Խանութներում ամեն ինչը անվճար էին տալիս երեխաներին: Ես շատ կուզենայի, որ հնարավորություն լիներ ստեղծելու այս ամենը, իսկ երեխաներն ապրեին առանց հոգսի և ոչ մի դժվարություն չունենային: Նաև ուզում եմ ասել, որ իմ երազանքների երկրում մեծահասակների մուտքը խստիվ արգելվում է: