Հավատա՛, որ այն կկատարվի

Միշտ սիրել եմ խոսել իմ երազանքների, նպատակների ու ապագայի հետ կապված իմ պլանների մասին, քանի որ ինձ համար դրանք միշտ եղել են դրական և ուրախ երևույթներ, որոնց մասին նույնիսկ մի փոքր մտածելով ես ինձ կատարյալ երջանիկ ու հաջողակ եմ զգում։ Ու վստահ եմ, որ բոլորն էլ ինձ հետ համակարծիք են, քանի որ բոլորն էլ սիրում են ինձ պես երազել, մտածել լիքը՛ լավ և ուրախ պահերի մասին, որոնք երազում եմ ինքս ինձ պատմելով և անընդհատ դրանք մտքում վերհիշելով։ Միայն կարող եմ փաստել, թե որքա՛ն երանելի բան է երազանքներ ու քո առջև մեծ նպատակներ ունենալը, և իսկապես, մեծ երազանքներ ունեցող մարդուց երջանիկ և բարի մարդ գտնել չես կարող, երբ նա հասկանում է, որ մոտ է իր երազանքին կամ այն տեսնում է իր աչքերով։ Առավել երջանիկ են այն մարդիկ, ովքեր հենց իրենք են նվիրում մարդկանց իրենց երազանքերը՝ դրանք իրագործելով ու մարդկանց երջանկացնելով։ Իսկ երազանքին հասնելու միակ ճանապարհը ինձ համար միշտ էլ մնացել է ու կմնա ինքդ քեզ հավատալն ու ճանապարհիցդ ետ չկանգնելը, քանի որ դա ապացուցում է քո խիզախության և անկոտրում լինելու մասին։ Բոլորիդ իմ ամենամեծ խորհուրդն է հաշվի չառնել ոչ մի բացասական խոսք ուրիշներից, մտքում միշտ տեսնել ու անկասկած շատ վստահ խոսել երազանքի մասին, իբրև այն արդեն իրականացել է կամ մոտակա ժամանակներս կիրականանա։ Իհարկե, ինչպես բոլորը, ես էլ ունեցել եմ այնպիսի երազանքներ, որոնք սկզբում ինձ շատ հեռու էին թվում։ Չեմ ժխտի, դա իրոք այդպես էր։ Սակայն արդեն այսօր, մոտ 6-7 տարի անց ես տեսնում ու զգում եմ այն, պարզապես չեմ հավատում, որ այն արդեն իրականություն եմ դարձրել։ Եվ վստահ կարող եմ ասել, որ երազանքիս իրականացման գլխավոր պատճառը միայն իմ հավատն էր ինքս ինձ, քանի որ այն ինձ շատ է օգնել ու չի թողել, որ երբևէ ետ կանգնեմ մտքիցս։ Հավատա՛, ու այն կկատարվի։

Թողնել մեկնաբանություն