Մարտի 26։ Գարնանային ընթերցում։ Խիզախը կամ աներկյուղը

Սիրելի սովորող,  սկսվեց ազատ գործունեության շրջանը: Քեզ առաջարկում եմ ընթերցանության ցանկ:

1. Կարդալիս խնդրում եմ քո բլոգում.

  • առանձնացնել դուր եկած հատվածները։

Նա երբ որ հանդիպում էր մի քարվանի՝ նրանց զգուշացնում էր, թե ի՛նչ տեղ պիտի իջնեն, և իմաց էր տալիս, թե՝ այսինչ ժամանակ պիտի հարձակվեն ավազակները, բայց չվախենան, ինքն օգնության կհասնի։ Եվ ճշմարիտ. երբ գնում էին հարձակմունք գործելու թե՛ քարվանի և թե՛ գյուղի վրա՝ նա փոխում էր իր գդակը, դեմքը ծածկում և հարձակվում ավազակների վրա. որի՝ գլուխը ջարդում, որի՝ կուռը կոտրում, ավազակներից հափշտակում, վերադարձնում տերերին և ինքը կրկին խառնվում նրանց մեջ և հետները գնում։ 

  • հիմնավորված ներկայացնել կարծիքդ կարդացածդ գործի մասին։

Ես կարդացել եմ Խիզախը կամ աներկյուղը։ Այն ինձ շատ հետաքրքրեց։ Այս պատմության գլխավոր հերոսը տղան էր, որը շատ խիզախ էր և ոչնչից չէր վախենում։ Ղազարոս Աղայանը շատ լավ էր շարադրել իր մտքերը և այդպես շատ լավ էր ստացվել։ Եվ ասեմ, որ այս պատմությունը ինձ շատ ծանոթ էր։ 

Ընթերցանության համար առաջարկվող նյութեր.

Զանգի-Զրանգի։ Ղազարոս Աղայան
Հնարագետ ջուլհակը։ Ղազարոս Աղայան
Խիզախը կամ աներկյուղը։ Ղազարոս Աղայան

Թողնել մեկնաբանություն