Ռուսերեն: Մարտի 6:

Упражнение 1. Вместо точек вставьте глагол любить в нужной форме.
1. Мы любим гулять в парке вечером.

2. Моя сестра любит петь.

3. Он не любит писать письма.

4. Вы любите играть в футбол?

5. Мой брат любит американское кино.

6. Они не любят заниматься вечером.

7. Я люблю смотреть телевизор.
Упражнение 2. Вместо точек вставьте глагол хотеть в нужной форме.
1. Я хочу хорошо говорить по-русски.

2. Вы хотите обедать?

3. Мы хотим играть в футбол.

4. Он хочет изучать русский язык.

5. Студенты не хотят писать диктант.

6. Ты хочешь смотреть телевизор?

7. Анна хочет танцевать.
Упражнение 3. Вместо точек вставьте глагол мочь в нужной форме.
1. Я не могу писать быстро.

2. Виктор может писать по-русски правильно.

3. Она может сделать это упражнение.

4. Вы можете повторить вопрос?

5. Мы не можем сегодня смотреть телевизор.

6. Ты можешь объяснить новый урок?

7. Они не могут завтра быть в театре.

 

Упражнение 4. Напишите текст в прошедшем времени.
На уроке мы читаем текст и учим новые слова. Потом преподаватель
спрашивает, а студенты отвечают. Рашид отвечает правильно, он хорошо знает
новые слова. Артур говорит громко, а Анна говорит тихо. Потом
преподаватель объясняет новую тему. Мы хорошо понимаем, что говорит
преподаватель. Мы повторяем глаголы и пишем диктант. Все студенты
работают хорошо.

На уроке мы читали текст и учили новые слова. Потом преподаватель
спрашивал, а студенты отвечали. Рашид отвечал правильно, он хорошо знал
новые слова. Артур говорил громко, а Анна говорил тихо. Потом
преподаватель объяснял новую тему. Мы хорошо понимали, что говорил
преподаватель. Мы повторяли глаголы и писали диктант. Все студенты
работали хорошо.

Глагол быть:

1.     Завтра я буду (работать) до 5 часов.

2.     В следующем году моя дочь изучает (изучать) французский язык.

3.     Что мы будем (делать) в воскресенье?

4.     Где ты будеш (учиться или работать) после школы?

5.     Кто будет (отвечать) за эту ошибку?

6.     Они не будут (знать) иностранный язык, если не … (учить) слова.

7.     Что вы будете (пить): водку, вино или минеральную воду?-

8.     Я будет  (пить), конечно, водку, потому что я замёрз.

9.     Где он будет (проводить) свой отпуск в следующем году?

10.    Мы будем (звонить) вам каждый день из Испании.

11.    Ты быть (быть) дома завтра в 5 часов?

 

Հայոց լեզու, գրականություն, առակներ, մարտի 6

  1. Քննարկել հետևյալ առակները.

Օրհնել քարը

Կար մի մարդ , որը  Վարպետի մոտ մի քար բերեց և ասաց.

— Խնդրում եմ, օրհնիր այս քարը:

Վարպետը վերցրեց քարը և դրեց գետնին։

— Հիմա այն օրհնված է ,- ասաց նա,-քանի որ նա իր տեղում է։ Գտնվելով քո  ձեռքում, նա միշտ անկայուն վիճակում է  եղել, քանի որ կախում  է ունեցել  քեզնից այն ժամանակից ի վեր, երբ դու վերցրել ես այն  և պահել ես քո ձեռքում։

Թող այն մնա հողի վրա՝ իր տեղում, որ լինի հանգիստ և անկախ։

Հիմա ես օրհնում եմ քեզ: Ես օրհնում եմ քեզ և քո հոգին :

Առակում քարը օրհնվեց, որովհետև նա իր տեղում էր: Ամեն ինչ իր տեղն ունի: Եթե մարդ հարմար միջավայրում է, ապա նա իրեն լավ է զգում: 

Շունը և գայլը

Մի անգամ մի գյուղացի ճամփա ընկավ դեպի անտառ `ցախի հետևից։ Նրա պոչից կպավ  նաև նրա շունը։ Միասին նրանք մտան անտառ։ Հանկարծ հայտնվեց գայլը։ Նա հարձակվեց շան վրա և ուզում էր ուտել նրան , բայց շունը արցունքները աչքերին ասաց նրան.

—Ես քեզ ի՞նչ վատ բան եմ արել , որ դու ինձ ուզում ես ուտել։Եթե դու հիմա ուտես ինձ, միևնույն է, վաղը կրկին սովածանալու ես։ Արի գնանք մեր տուն,այնտեղ ամեն օր ինձ հաց և տարբեր ուտելիքներ են տալիս, միասին կապրենք այնտեղ։

Գայլը տեսավ, որ շունը լրջորեն է մոտենում հարցին, և համաձայնեց։ Բայց երբ նրանք մոտեցան գյուղին, գայլը նկատեց , որ շան պարանոցը մազաթափ էր, ամբողջովին թարախակալած վերքերով։

— Դա լավ է, շատ լավ է, եղբայր , որ դու այդպես հիասքանչ ես ապրում ,  բայց ինչու՞ է քո պարանոցը այդ վիճակում։

—Գիտե՞ս ինչ, եղբայրս , իմ տիրոջ մոտ վատ սովորություն է.ամեն անգամ ինձ կերակրելուց առաջ , նա հագցնում է իմ վզին մի շղթա, իսկ հետո հացը դնում է ամանս և ասում է`կեր։

—Չէ, եղբայր , ես գնամ հետ , իսկ դու գնա ապրիր կուշտ փորով , շղթան էլ` վզիդ:

Առակն ուզում էր ասել, որ վայրի գայլը չէր կարող ընտելանալ տնային պայմաններին: Նրա տունը անտառում էր: 

2. Տրված տեքստի ուղղակի խոսքերը դարձրու անուղղակի:

Մարագում մկան բույն կար: Բնում իր երեք ձագի հետ ապրում էր մայր մուկը:

Խոշոր ու փափկամորթ սիամական կատուն հեզիկ-նազիկ եկավ,  կանգնեց մկան բնի առաջ ու անո՜ւշ-անուշ ասեց, որ մուկի՜կ քույրիկ, քաղցրի՜կս, խելո՜քս, համո՜վս, թե էդ ծակից դուրս գա ու.  ա´յ, էն ծակը մտնի, նրան մի կարմիր ոսկի կտա:

Մուկը կծկվեց իր բնում ու մտածեց, թե տեսնես ինչո՞ւ է էս կարճ ճամփի  համար էդքան վարձ տալիս: Էստեղ հաստատ  խարդախություն կա:

Այդպես երկար ծանրութեթև արեց մուկը և ծակից դուրս չեկավ: Հարցրեց, թե էս կարճ ճամփի համար ինչո՞ւ է էդքան վարձ տալիս: Չի գա: Կատվից ո՞վ է լավություն տեսել որ:

Այս առակի ասելիքն այն էր, որ ձրի պանիրը միայն թակարդում է լինում: Կատուն մկան համար թակարդ էր սարքել, բայց մուկը չհավատաց նրան: 

Լրացուցիչ կրթություն 

  • Ընթերցանություն
  • Թարգմանչական աշխատանք
  • Ֆլեշմոբային առաջադրանքներ
  • Աուդիո-, տեսա-, ռադիոնյութեր
  • հեղինակի ոճ: Սեփական ոճի ստեղծում
  • Ստեղծագործական աշխատանք
  • Գրաբար ընթերցանություն
  • Նոր Կտակարանի գրաբարյան հատվածների վերլուծություն
  • Արևմտահայ հեղինակներ: Զահրատ, Մատթեոս Զարիֆյան, Միսաք Մեծարենց