Իմ արձակուրդային օրագիրը։ Մարտի 26

2. Քո բլոգում պատմիր քո օրերի մասին (օրագիր)՝ հնարավորին չափ հետաքրքիր, կենդանի ոճով:

Գարնանային արձակուրդները ես անցկացրել եմ տատիկիս տանը։ Ազատ ժամանակ ես զբաղվում էի ընթերցանությամբ, գնում էի պարապմունքի և կատարում էի տնային հանձնարարություններս։ 

3. Եթե արձակուրդդ անցկացնում ես գյուղում կամ քաղաքից դուրս մեկ այլ վայրում, ներկայացրու.

  • տարածքը, միջավայրը, բնությունը, մշակութային կառույցները…

Արձակուրդս ես անցկացրել եմ Էջմիածնում։ Այնտեղի բնությունը ևևօդը շատ էր տարբերվում Երևանից։ Ես նկատել եմ, որ Էջմիածնում շատ են եկեղեցիները։ Այստեղ է գտնվում Մայր աթոռ Սուրբ Էջմիածին, Գայանե, Շողակաթ և Հռիփսիմե եկեղեցիները։ 

  • բնակիչների բարբառը, խոսվածքը, սովորույթները, ծեսերը…
  • նոր ընկերներին, բարեկամներին…

Էջմիածնում է գտնվում հորեղբորս տունը։ Ցացոք սրտի ես այստեղ նոր ընկերներ ձեռք չեմ բերել, բայց օրս շատ լավ է անցնում։ Այստեղ ես խաղում եմ իմ փոքր եղբայրների` Հենրիկ և Էդուարդի հետ։ 

  • հետաքրքիր իրադարձությունները, դեպքերը…

Մարտի 24-ին իմ տատիկի ծննդյան տարեդարձն էր։ Այդ օրը մենք նրան լիքը նվերներ էինք գնել, որպեսզի անակնկալ անենք։ Մենք այդ նվերները գունավոր թղթերով և ժապավեններով փաթեթավորել էինք։ Եվ ասեմ, որ մեզ մոտ շատ գեղեցիկ էր ստացվել, նա շատ հավանեց։ Քանի որ նա դառնում էր 56 տարեկան, ես և քույրիկս թղթի վրա գրել էինք 56 բառ, որոնք նրան են բնութագրում, իսկ հետևի էջում նրան էինք նկարել։ 

Թողնել մեկնաբանություն