8 ամենահայտնի մեջբերումները ընթերցանության մասին

“A reader lives a thousand lives before he dies . . . The man who never reads lives only one.”

-Ընթերցողը ապրում է հազար կյանք նախքան մահանալը․․․Մարդ, ով երբեք չի կարդում, ապրում է միայն մեկով։

“You can never get a cup of tea large enough or a book long enough to suit me.”

-Դու երբեք չես կարող ստանալ այնքան մեծ մի բաժակ թեյ ու այնքան երկար գիրք, որն ինձ համապատասխան կլինի։

“I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book.”

-Ես հեռուստատեսությունը շատ ուսուցողական բան եմ համարում։ Ամեն անգամ, երբ ինչ-որ մեկը նկարահանման հրապարակին է մոտենում, ես մտնում եմ մյուս սենյակ և գիրք եմ կարդում։

“Classic’ – a book which people praise and don’t read.”

«Դասական»․ գիրք, որը մարդիկ գովում են ու չեն կարդում։

“So please, oh please, we beg, we pray, go throw your TV set away, and in its place you can install a lovely bookshelf on the wall.”

-Այսպիսով՝ մենք խնդրում ենք, խնդրում, աղաչում ենք, աղոթում, գնացեք ու մի կողմ նետեք ձեր հեռուստացույցը և դրա փոխարեն այդ պատին տեղադրեք մի գեղեցիկ գրապահարան։

“The more that you read, the more things you will know. The more that you learn, the more places you’ll go.”

-Որքան շատ կարդաք, այնքան ավելի շատ բան կիմանաք։ Որքան շատ բան սովորեք, այնքան ավելի շատ տեղեր կգնաք։

“Books are a uniquely portable magic.”

-Գրքերը եզակի շարժական գաղտնիքներ են։

“I kept always two books in my pocket, one to read, one to write in.”

-Ես միշտ երկու գիրք էի պահում գրպանումս՝ մեկը կարդալու, մյուսը՝ գրելու համար։

Թողնել մեկնաբանություն