Ուիլ Սմիթի ոգեշնչող մեջբերումներից

Talent & Skill Տաղանդ և հմտություն

“The separation of talent and skill is one of the greatest misunderstood concepts for people who are trying to excel, who have dreams and who wanna do things.
Talent you have naturally, skill is only developed by hours and hours and hours of beating on your craft.
I’ve never really viewed myself as particularly talented, where I excel is ridiculous, sickening, work-ethic. You know while the other guys sleeping, I’m working, while the other guy’s eating, I’m working. I realised very very young that there’s no easy way around it, no matter how talented you are your talent is going to fail you if you’re not skilled, if you don’t study, if you don’t work really hard and dedicate yourself to being better every single day you’ll never be able to communicate with people with your artistry the way that you want.” – Will Smith Motivation

-Տաղանդի ու հմտության տարբերակումը ամենամեծ սխալ ընկալված հասկացություններից մեկն է այն մարդկանց համար, ովքեր փորձում են գերազանցել, որ ունեն երազանքներ ու ցանկանում են որևէ բան անել: Տաղանդն այն է, որ դուք բնական կերպով ունեք, իսկ հմտությունը զարգանում է ձեր արահետի վրա ժամերով աշխատելու արդյունքում։ Ես երբեք ինձ առանձնապես տաղանդավոր չեմ համարել, որտեղ գերազանցում եմ ծիծաղելի, հիվանդագին, աշխատանքային էթիկա։ Գիտեք, մինչ տղաները քնում են, ես աշխատում եմ, և մինչ մյուս տղան ուտում է, ես կրկին աշխատում եմ։ Ես հասկացա, որ չկա ոչ մի հեշտ ճանապարհ, անկախ նրանից, թե ինքդ որքան տաղանդավոր կլինես, նույնիսկ քո տաղանդը քեզ կձախողի, եթե հմուտ չես, եթե չսովորես, ջանասիրաբար չաշխատես ու չնվիրվես այն բանին, որ ամեն օր լինես էլ ավելի լավը․ երբեք չեք կարողանա մարդկանց հետ շփվել ձեր արվեստով այնպես, ինչպես դուք եք ցանկանում, — Ուիլ Սմիթ։

Work Harder Than Everyone Աշխատեք էլ ավելի ջանասիրաբար, քան բոլորը

“The only thing that I see that is distinctly different about me is – I’m not afraid to die on a treadmill. You might have more talent than me, you might be smarter than me, you might be sexier than me you might be all of those things you got it on me in 9 categories. But if we get on the treadmill together there’s two things – you’re getting off first, or I’m going to die. It’s really that simple. You’re not going to out work me, it’s such a simple concept – the majority of people who aren’t getting to places they want or aren’t achieving the things that they want it’s strictly based on being outworked and missing crucial opportunities. I say all the time if you stay ready, you ain’t gotta get ready.” – Will Smith Motivation

-Միակ բանն ինձ համար, որ տարբերվում է, այն է, որ ես չեմ վախենում մեռնել վազքուղու վրա։ Դուք կարող եք ունենալ ավելի շատ տաղանդ, քան ես, կարող եք լինել էլ ավելի խելացի, քան ես, կարող եք լինել ինձնից սեքսուալ, դուք կարող եք լինել այն բոլոր բաները, որոնք ստացել եք ինձ վրա ինը կարգերում։ Սակայն եթե մենք միասին բարձրանանք վազքուղու վրա, տեղի կունենա երկու բան՝ նախ դու կիջնես, կամ էլ ես կմեռնեմ։ Այն իսկապես այսքան պարզ է։ Դուք չեք պատրաստվում ինձ աշխատել, այն այնքա՛ն պարզ հասկացություն է․ մարդկանց մեծ մասը, ովքեր չեն հասնում իրենց ուզած վայրերին կամ իրենց ուզած բաներին, խստորեն հիմնված է լինում աշխատանքից ազատվելու կամ որոշ կարևոր բաներ բաց թողնելու վրա։ Ես անընդհատ ասում եմ, որ եթե դու պատրաստ մնաս, այլևս պատրաստվելու կարիք չի լինի, — Ուիլ Սմիթ։

One Step At A Time Քայլ առ քայլ

“You don’t try to build a wall, you don’t set out to build a wall. You don’t say I’m gonna build the biggest baddest wall that’s ever been built. you say, I’m gonna lay this brick, as perfectly as a brick can be laid, and you do that every single day, and soon you have a wall. It’s difficult to take the first step when you look how big the task is. The task is never huge to me, it’s always one brick.If you get your priorities straight it’s really simple. You don’t have to make a decision about what you’re going to do, you’ve already made that decision ahead of time because passion and emotion in the moment is always going to give you the wrong answer. So if you do the maths ahead of time, its not an issue in the moment.” – Will Smith Motivation

-Դուք չեք փորձում պատ կառուցել, չեք պատրաստվում պատ կառուցել։ Դուք չեք ասում, որ կկառուցեք երբևէ կառուցված ամենամեծ ու ամենավատ պատը, այլ ասում՝ կդնեմ այս աղյուսն այնպես, ինչպես կարող է դրված լինել կատարյալ աղյուսը, ու դու այն անում ես ամեն օր, ու շուտով կունենուս պատ։ Իրականում դժվար է առաջին քայլը կատարելը, երբ տեսնում ես, թե որքան մեծ է առաջադրանքը։ Ըստ իս՝ առաջադրանքը երբեք էլ մեծ չէ, քանի որ միշտ այն ինձ համար ընդհամենը մեկ աղյուս է։ Եթե ձեզ հաջողվի հասկանալ ձեր առաջնահերթությունները, այն իսկապես կդառնա պարզ մի բան։ Դուք չպետք է որոշում կայացնեք այն մասին, թե ինչ եք պատրաստվում անել, քանի որ այդ որոշումը կայացրել եք ժամանակից շուտ, չէ՞ որ կիրքն ու հույզերն այս պահին ձեզ միշտ սխալ պատասխան են տալու։ Այսպիսով, եթե դուք ամեն բան ժամանակից շուտ եք գծագրում, ապա դա տվյալ պահին խնդիր չէ, — Ուիլ Սմիթ։

Make A Difference փոփոխություն կատարե՛ք

“You know it’s an idea that my grandmother always had, that if you’re gonna be here, then there’s a necessity to make a difference. She always instilled the spiritual responsibility that you have to make every group you come into contact with better.
I want to do good. I want the world to be better because I was here. I want my life, I want my work, my family, I want it to mean something. It’s like if you are not making someone else’s life better, then you’re wasting your time. Your life will become better by making other lives better.” – Will Smith Motivation

-Դուք գիտեք, որ իմ տատիկը միշտ ունեցել է այն միտքը, որ եթե դու այստեղ ես լինելու, ուրեմն այստեղ ինչ-որ բան փոխելու անհրաժեշտություն կա։ Նա միշտ սերմանել է այն հոգևոր պատասխանատվությունը, որ ցանկացած խումբ, որոնց հետ շփվում եք, պետք է դարձնեք ավելի լավը։ Ես ուզում եմ լավություն անել։ Ես ուզում եմ, որ աշխարհը դառնա էլ ավելի լավը, քանի որ ես այստեղ էի։ Ես ուզում եմ իմ կյանքը, իմ աշխատանքը, իմ ընտանիքը․․․ուզում եմ, որ դրանք մի բան նշանակեն։ Կարծես՝ եթե դու չես դարձնում մեկ ուրիշի կյանքը ավելի լավը, ապա դու ժամանակդ ես վատնում։ Ձեր կյանքն էլ ավելի լավն է դառնալու՝ այլ կյանքեր ավելի լավը դարձնելով, — Ուիլ Սմիթ։

Represent An Idea – Create Magic Ներկայացրե՛ք գաղափար, ստեղծե՛ք կախարդանք

“I want to represent an idea. I want to represent possibilities. I want to represent magic right – that you’re in a universe and 2+2=4. 2+2 only equals 4 only if you accept that 2+2=4. I want to represent the idea that you really can make what you want, one of my favourite books is the alchemist – and I just believe that, I believe that I can create whatever I want to create.The first step, before anybody else in the world believes it is you have to believe it. There’s no reason to have a plan B because it distracts from plan A. I think that there’s a certain delusional quality that all successful people have to have. You have to believe that something different than what has happened for the past 50 million years of history, you have to believe that something different can happen.” – Will Smith Motivation

-Ես ուզում եմ ներկայացնել մի գաղափար․ ուզում եմ ներկայացնել հնարավորությունները։ Ուզում եմ ճիշտ ներկայացնել կախարդանքը․ այն, որ դու տիեզերքում ես, և 2+2=4։ 2+2 հավասար է չորսի միայն այն դեպքում, երբ ընդունում եք, որ 2+2=4։ Ուզում եմ ներկայացնել այն գաղափարը, որ դուք իսկապես կարող եք ստեղծել այն, ինչ ցանկանում եք։ Իմ սիրելի գրքերից մեկն «Ալքիմիկոսն» է, և ես պարզապես հավատում եմ, որ կարող եմ ստեղծել այն, ինչ ուզում եմ։ Առաջին քայլը․ նախքան աշխարհում որևէ մեկը կհավատա դրան, առաջինը դուք ինքներդ պետք է հավատաք։ Պլան Բ ունենալու պատճառ չկա, քանի որ այն շեղում է քեզ պլան Ա-ից։ Կարծում եմ, որ կա որոշակի զառանցանք, որ պետք է ունեն բոլոր հաջողակ մարդիկ։ Պետք է հավատալ, որ ինչ-որ բան տարբերվում է, քան այն, ինչ տեղի է ունեցել պատմության վերջին 50 միլիոն տարիների ընթացքում, պետք է հավատալ, որ այլ բան կարող է պատահել, — Ուիլ Սմիթ։

Never Be Realistic Երբեք մի՛ եղիր իրատես

Confucius said “he who says he can and he who says he can’t are both usually right.”
Being realistic is the most commonly travelled road to mediocrity. Why would you be realistic? What’s the point of being realistic? I’m gonna do it it’s done, its already done, as soon as I decide it’s done it’s already done now we just gotta wait for y’all to see. It’s unrealistic to walk into a room and flick a switch and lights come on, fortunately Edison didn’t think so. It’s unrealistic to think you’re gonna bend a piece of metal and fly people over an ocean in that metal. That’s unrealistic. But fortunately the Wright brothers and others didn’t believe that. It just seems like such a ridiculous idea to me to embrace the idea that its not gonna happen or that’s not real for that to happen. As soon as you say it now you just made that real. – Will Smith Motivation

Կոնֆուցիոսն ասել է․ «Նա, ով ասում է, որ կարող է, և նա, ով ասում է՝ չի կարող, սովորաբար երկուսն էլ ճիշտ են»։ Իրատես լինելը միջակության տանող ամենասովորական ճանապարհն է։ Ինչո՞ւ եք իրատես լինում։ Ո՞րն է իրատես լինելու իմաստը։ Ես կանեմ դա, արված է, դա արդեն արված է, հենց որ ես որոշեմ, որ դա արվել է, ուրեմն դա արդեն արված է, հիմա մենք պարզապես պետք է սպասենք, որ դուք տեսնեք։ Անիրատեսական է մտնել սենյակ, սեղմել անջատիչը ու լույսերը միանան, բարեբախտաբար Էդիսոնը այդպես չէր մտածում։ Իրատեսական չէ մտածելը, որ դու կարող ես ծռել մետաղյա կտորը և այդ մետաղով կթռչեք մարդկանց օվկիանոսի վրայով։ Դա անիրատեսական է։ Բայց բարեբախտաբար, Ռայթ եղբայրները և մյուսները չէին հավատում դրան։ Ինձ համար պարզապես ծիծաղելի է թվում ընդունել այն գաղափարը, որ դա տեղի չի ունենա կամ չի կարող լինել իրական։ Ու դու հիմա ասում ես, որ այն դարձրել ես իրական, — Ուիլ Սմիթ։

Թողնել մեկնաբանություն