Սթիվ Ջոբսի 6 ամենահայտնի մեջբերումները

1. “The people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.”

Այն մարդիկ, ովքեր այնքան խենթ են, որ կարծում են, թե կարող են փոխել աշխարհը, ուրեմն նրանք հենց այն մարդիկ են, ովքեր դա անելու են։

2. “For the past 33 years, I have looked in the mirror every morning and asked myself: ‘If today were the last day of my life, would I want to do what I am about to do today?’ And whenever the answer has been ‘No’ for too many days in a row, I know I need to change something.”

Վերջին 33 տարիների ընթացքում ամեն առավոտ ես նայում էի հայելուն ու ինքս ինձ հարցնում․

-Եթե այսօր լիներ կյանքիս վերջին օրը, ես կցանկանայի՞ անել այն, ինչ պատրաստվում եմ անել այսօր։

Եվ երբ հաճախ պատասխանը ոչ էր լինում, ես գիտեի, որ պետք է ինչ-որ բան փոխեմ։

3. “Your work is going to fill a large part of your life, and the only way to be truly satisfied is to do what you believe is great work. And the only way to do great work is to love what you do. If you haven’t found it yet, keep looking. Don’t settle. As with all matters of the heart, you’ll know when you find it.”

Ձեր աշխատանքը կլցնի ձեր կյանքի մեծ մասը, և լիովին բավարարված լինելու միակ միջոցը դա անելն է, որը ձեր կարծիքով հիանալի աշխատանք է։ Մեծ գործ անելու միակ միջոցը սիրելն է այն, ինչ անում եք։ Եթե դեռ չեք գտել, ապա շարունակեք փնտրել։ Մի՛ կարգավորեք․ Ինչպես սրտի բոլոր հարցերի դեպքում, այս հարցում նույնպես կիմանաք, երբ այն գտնեք։

4. “I’ve always been attracted to the more revolutionary changes. I don’t know why. Because they’re harder. They’re much more stressful emotionally. And you usually go through a period where everybody tells you that you’ve completely failed.”

Ինձ միշտ գրավել են ավելի հեղափոխական փոփոխությունները։ Չգիտեմ ինչու։ Քանի որ դրանք էլ ավելի դժվար են։ Էմոցիոնալ կերպով դրանք ավելի սթրեսային են։ Եվ դուք սովորաբար անցնում եք այնպիսի շրջանի միջով, երբ բոլորն ասում են, որ դուք ձախողվել եք։

5. “Remembering that you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart.”

Հիշելը, որ դու պատրաստվում ես մեռնել, լավագույն միջոցն է թակարդից խուսափելու և մտածելու համար, որ կորցնելու բան ունես։ Դու արդեն մերկ ես։ Սրտիդ չհետևելու ոչ մի պատճառ չկա։

6. “Getting fired from Apple was the best thing that could have ever happened to me. The heaviness of being successful was replaced by the lightness of being a beginner again. It freed me to enter one of the most creative periods of my life.”

Apple-ից աշխատանքից ազատվելը ամենալավ բանն էր, որ մինչ այսօր ինձ հետ պատահել էր։ Դրանով հաջողակ լինելու ծանրությունը փոխարինվեց կրկին սկսնակ լինելու թեթևությամբ։ Դա ինձ ազատեց, որ մտնեմ իմ կյանքի ամենաստեղծագործական շրջաններից մեկը։