Իմ անունը։ Ռիչարդ Բրոթիգան

1․ Կարդա՛ ստեղծագործությունը և շարունակի՛ր՝ հարազատ մնալով ոճին։

Գուցե կա մի դեպք, որ ամեն անգամ քո հարազատների, մտերիմների հետ հիշելիս ժպտում կամ ծիծաղում ես։ Դա իմ անունն է։

Կամ գուցե կա մի օր, որ միշտ կհիշվի, երբ ամեն անգամ այցելես այդ վայրը։ Դա իմ անունն է։

Գուցե միշտ երազում ես լինել հանգստության գրկում՝ ապրելով հենց ծովի կողքին, քանի որ հանգստության քո չափանիշը արևածագն ու մայրամուտն են։ Դա իմ անունն է։

2․ Հատվածներ, որոնք էլ ավելի հարազատ էին ինձ․

Հավանաբար անձրևում էր շատ ուժեղ։

Կամ ինչ-որ մեկն ուզեց, որ մի բան անես։ Դու արեցիր։ Հետո նրանք ասացին, որ այն, ինչ արեցիր, սխալ էր.
-Կներես սխալի համար։

Գուցե կար մի խաղ, որ դու խաղում էիր մանկությանդ տարիներին. կամ մի բան, որ մտքիդ եկավ, երբ ծեր էիր ու նստած էիր պատուհանի մոտ՝ աթոռին։

Կամ դու զբոսնում էիր ինչ-որ տեղ։ Շուրջբոլորդ ծաղիկներ էին։

Գուցե դու պառկած էիր անկողնում, համարյա պատրաստ քնի և քթիդ տակ ծիծաղեցիր ինչ-որ կատակի վրա․ լավ ձև է օրն ավարտելու համար։

Թողնել մեկնաբանություն