Փետրվարի 6 տնային

102.      Փակագծում տրված գոյականները գրի´ր եզակի կամ հոգնակի ձևով (պահանջվող ձևն ինչպե՞ս գտար):

Տղան համարձակ աոաջ եկավ: Օրը ամառանոցում արագ ու հետաքրքիր են անցնում: Ծովափի ժայռերին թառել են սպիտակ թռչուններ: Ոստիկանները այդ տանը մի իսկական գա­զանանոց հայտնաբերեցին: Մարդը կարող են հիսուն ձևով «այո» ասել, բայց այդ բառի գրության միայն մեկ ձև կա: Այդ լճի ջուրը երբեք չի սառչում: Մաքուր, անձրևից դեռ թաց փողոցը դատարկ էր: Հավանաբար մարդիկ քնած էին:

103.      Որոշի´ր, թե ընդգծված բառին տրված հարցերից ո՞րն է համապատասխանամ:

Հեռվում երևացին նավեր: (ի՞նչ, ինչե՞ր) — նավեր

Հեռվում երնացողը նավ էր: (ի՞նչ, ինչե՞ր) — նավ

Քաղաքում կային այգիներ: (ի՞նչ, ինչե՞ր) — այգիներ

Դա քաղաքի ամենամեծ այգին էր: (ի՞նչը, ինչե՞րը) — այգի

Ի՜նչ ծանոթ ձայն էր: (ի՞նչ, ինչե՞ր) — ձայն

Դրսից ծանոթ ձայներ էին լսվում: (ի՞նչ, ինչե՞ր) — ձայներ

Եթե բարձր ձայներ, անպայման կլսեինք: (ինչե՞ր, ի՞նչ աներ) — ձայներ

Ձեր տղան էր եկել: (ո՞վ,ովքե՞ր) — տղան

Տղաներ եկան, որ օգնեն: (ո՞վ, ովքե՞ր) — տղաներ

Դա առաջնորդին ծանոթ նետ էր: (ի՞նչ, ինչե՞ր, ի՞նչ աներ) — նետ

Տղան փետուրներից սարքել էր նետեր: (ի՞նչ, ինչե՞ր, ի՞նչ աներ) — նետեր

Որ դիպուկ նետեր, ոսկե խնձորը կգցեր: (ի՞նչ, ինչե՞ր, ի՞նչ աներ) — դիպուկ նստեր

108 Տրված արմատների կրկնությամբ  բառե´ր կազմիր  (արմատների մեջ ի՞նչ փոփոխություն  է  կատարվում):

Աման — մաման
մարղ — մուրղ
պարապ — սարապ
պակաս — մակաս
մանր — մունր
փոքր — մոքր
ոլոր — մոլոր
սուս — փուս

Թողնել մեկնաբանություն