Սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվություն

1

Սա իմ առաջին կատարած տնային առաջադրանքն է միջին դպրոցում:

2

Սա սովորողի 1- ին շրջանի անհատական ուսպլանն է: 

3

Սա իմ հորինած շարադրությունն է << Եթե ես տղա լինեի >> վերնագրով: 

4

Սա շարադրություն է << Սիրելի, հարազատ մարդ >> վերնագրով, դա նույպես ես եմ հորինել: 

5

Սա գորտի մասին շատ հետաքրքիր պատմություն է, որը մենք կարդացել ենք դասարանում: 

6

Սա իմ տնային առաջադրանքն է, որը նաև նախագիծ է: Էստեղ թարկմանել եմ ռուսերենից հայերեն: 

7

Սա շարադրություն է, որտեղ ես պատմում եմ իմ մասին: 

8

Սա ես եմ ռուսերենից հայերեն թարկմանել մայրիկիս օգնությամբ: 

9

Սա իմ ընտրած բանաստեղծությունն է, որը ես անգիր եմ սովորել: 

10

Սա իմ տնային առաջադրանքն է << իմ ամենավառ երազը >>վերնագրով: 

11

Սա պատմվածք է մի տղայի մասին, որը շատ էր ուզում հեծանից ունենալ: 

Թողնել մեկնաբանություն