Ջանի Ռոդարի: Մուկը, որը կատուներ էր ուտում

Ջանի Ռոդարի: Մուկը, որը կատուներ էր ուտում

  • Ո՞րն է ստեղծագործության գաղափարը /հեղինակի ասելիքը/։

Ինչքան էլ կատուն կարդացած էր և գրագետ, նա շատ մեծամիտ էր: «Բայց քեզ չի՞ թվումոր բացի գրքային իմաստությունից կա նաև մի ուրիշ իմաստություն՝ կյանքի իմաստությունը»: Կարծում եմ, որ հենց այս հատվածում էր արտահայտվում ստեղծագործության գլխավոր ասելիքը: 

  • Համաձա՞յն եք հեղինակի ասելիքի հետ։ Հիմնավորե՛ք պատասխանը։

Չգիտեմ ինչո՞ւ, բայց համաձայն եմ հեղինակի ասելիքի հետ: Կարծում եմ, որ հեղինակը հետաքրքիր էր արտահայտել մտքերը, ուղղակի գաղափարը փոքր ինչ անհասկանալի էր: 

  • Ձեր հիմնավորված կարծիքը ստեղծագործության մասին։ /Ուշադրություն դարձրեք հեղինակի  ոճին, ստեղծած պատկերներին, սյուժեի զարգացմանը․․․/։

Ես շատ եմ սիրում Ջաննի Ռոդարիի ստեղծագործությունները: Ըստ իս, նա շատ հետաքրքիր և տարբերվող ոճով է ստեղծագործում: Այս ստեղծագործությունը նույնպես ինձ դուր եկավ: Այն շատ հետաքրքիր էր և զվարճալի: Համարյա, թե չէր տարբերվում Ռոդարիի մյուս ստեղծագործություններից: