Մեջբերումներ սիրո մասին

“You know you’re in love when you can’t fall asleep because reality is finally better than your dreams.” – Dr. Seuss

-Երբ գիտեք, որ սիրահարված եք, չեք կարողանում քնել, քանի որ վերջապես իրականությունն էլ ավելի լավն է, քան ձեր երազանքները։

“I love you without knowing how, or when, or from where. I love you simply, without problems or pride: I love you in this way because I do not know any other way of loving but this, in which there is no I or you, so intimate that your hand upon my chest is my hand, so intimate that when I fall asleep your eyes close.” – Pablo Neruda

-Ես քեզ սիրում եմ առանց իմանալու, թե ինչպես, երբ կամ որտեղից։ Ես քեզ սիրում եմ ուղղակի, առանց որևէ խնդրի կամ հպարտության։ Ես քեզ սիրում եմ այսպես, որովհետև ես սիրելու այլ ձև չգիտեմ սրանից բացի, որտեղ չկա ես կամ դու, այնքան մտերմիկ է ամեն բան, որ քո ձեռքը կրծքիս վրա իմ ձեռքն է։ Այնքան մտերմիկ, որ երբ ես քնում եմ, քո աչքերը փակվում են։

“Love is like the wind, you can’t see it but you can feel it.” – Nicholas Sparks

-Սերը քամու է նման․ դու չես կարող այն տեսնել, սակայն դու այն զգում ես։

“Love is the magician that pulls man out of his own hat.” – Ben Hecht

-Սերը այն կախարդն է, որը մարդուն հանում է իր գլխարկից։

“The best love is the kind that awakens the soul; that makes us reach for more, that plants the fire in our hearts and brings peace to our minds. That’s what I hope to give you forever.” – Noah from The Notebook

-Լավագույնը սիրո այն տեսակն է, որն արթնացնում է հոգին․ այն մեզ ստիպում է հասնել ավելիին, որը կրակ է առաջացնում մեր սրտերում ու բերում խաղաղություն մեր մտքերին։ Դա այն է, ինչ ես ուզում եմ ձեզ միշտ տալ։

“I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone.” – J.R.R. Tolkien

-Ես կնախընտրեի մեկ կյանք անցկացնել քեզ հետ, քան միայնակ դիմանալ աշխարհի բոլոր դարերում։

“To be your friend was all I ever wanted; to be your lover was all I ever dreamed.” – Valerie Lombardo

-Քո ընկերը լինելը այն ամենն էր, ինչ ես երբևէ ցանկացել եմ։ Քո սիրելին լինելն այն ամենն էր, ինչ ես երբևէ երազել եմ։

”My wish is that you may be loved to the point of madness.” – André Breton

-Իմ ցանկությունն այն է, որ քեզ սիրեն խելագարի պես։

”A purpose of human life, no matter who is controlling it, is to love whoever is around to be loved.” – Kurt Vonnegut

-Մարդկային կյանքի նպատակը, անկախ նրանից, թե ով է այն վերահսկում, սիրելն է, ով շրջապատում է, որ իրեն սիրեն։

Թողնել մեկնաբանություն