Հայոց լեզու, գրականություն: 27. 09. 2019թ.

1. Քննարկել Ստեփան Զորյանի «Անհայտ թելեր» պատմվածքը:

2. Քննարկել հետևյալ առակները.

Մատիտի առակը

Մատիտ պատրաստողը մատիտը տուփի մեջ դնելուց առաջ ասաց.

– Կա հինգ բան, որ պետք է իմանաս՝ նախքան աշխարհ գնալդ: Դրանք միշտ հիշիր և կլինես աշխարհի ամենալավ մատիտը:

Առաջինը՝ դու կարող ես հրաշքներ գործել, բայց միայն եթե թույլ տաս քեզ ուրիշի ձեռքում լինել:

Երկրորդը՝ երբեմն քեզ ցավոտ կսրեն, բայց դա քեզ պետք է լավ մատիտ լինելու համար:

Երրորդը՝ դու կկարողանաս սխալներդ ուղղել կամ ջնջել:

Չորրորդը՝ քո ամենակարևոր մասը քո մեջ եղածն է:

Հինգերորդը՝ ամեն մակերևույթի վրա դու հետք կթողնես: Ցանկացած պայմանում դու պետք է շարունակես գրել:

Մատիտը հասկացավ և խոստացավ, որ կհիշի: Նա մտավ տուփը՝ նպատակը սրտում:

Այս ամենը կարող է պատահել կյանքում: Դու կարող ես մեկին վիրավորել: Նրա սրտում դու հետք կթողես, իսկ նա ամեն անգամ դա կհիշի: Առակի ասելիքի հետ ես համաձայն եմ: 

Անգլերենից թարգմանեց Հրանտ Աբրահամյանը:

Ապակին

— Րեբե, ես չեմ հասկանում. գնում ես աղքատի մոտ, նա բարյացակամ է և օգնում է, ինչպես կարողանում  է: Մոտենում ես հարուստին, նա ոչ մեկին չի տեսնում: Արդյո՞ք դա միայն փողից է:

— Նայի՛ր պատուհանից դուրս: Ի՞նչ ես տեսնում:

— Կին՝ երեխայի հետ, տոպրակով, շուկա է գնում….

— Լավ: Իսկ հիմա նայի՛ր հայելու մեջ: Ի՞նչ ես տեսնում:

— Եվ ի՞նչ կարող եմ այնտեղ տեսնել: Միայն ինձ:

— Հենց դա է: Պատուհանն էլ է ապակուց, հայելին էլ: Մնում է միայն մի քիչ արծաթ ավելացնել ապակուն, և արդեն միայն քեզ ես տեսնում:

Առակի ասելիքն այն է, որ հարուստները ավելի շատ փող ունեին և միայն իրենց էին տեսնում, չնկատելով աղքատներին: 

Թարգմանեց Մառա Մկրտչյանը:

Проект “Истории из моей школьной жизни”

Школа мой второй дом. Я провожу большую часть дня в школе. У меня много друзей в школе. Моя школьная жизнь, на мой взгляд, очень интересна, потому что у меня много друзей. Моя школьная жизнь не была бы такой интересной без моих одноклассников. Я бы никогда не хотел менять свою школу, потому что без моих друзей и школы это был бы печальный день. Однажды мои самые близкие подруги отправились в путешествие. Мне было очень грустно и я не участвовала  уроки. Я понял, что не могу жить без них. Я действительно люблю свою школу.