Ռուսերեն տնային ապրիլի 12

Уточните, о ком идёт речь.
1) Это Анна. Виктор купил ей цветы. – Виктор купил цветы Анне.
2) Это Жан. Анвар купил ему словарь.- Анвар купил словарь Жане.
3) Это преподаватель. Марта показала ему тетрадь.- Марта показала тетрадь преподавательу.
4) Это Дина. Тедди купил ей билет в кино.-Тедди купил билет в кино Дине.
5) Это Надя. Преподаватель дал ей учебники.- Преподаватель дал учебники Наде.
6) Это сестра Олега. Олег позвонил ей по телефону.- Олег позванил по телефону сестре.
7) Это Александр. Брат помог ему решить задачу.- Брат помог решит задачу Александре.
8) Это Андрей. Лейла написала ему письмо.- Лейла написала пицьмо Андрея.
9) Это Вика. Олег подарил ей цветы.- Олег подорил цвети Вике.
10) Это Иван. Катя дала ему номер телефона.-Катя дала номер телефона Ивану.
11) Это Наташа. Алекс сказал ей, что будет ждать её вечером.-Алекс сказал, что будет вечером ждать Наташе.

Մայրենի ապրիլի 12 դասարանում

1. Կետադրել և վերականգնել առակը:

2. Վերնագրել:

Խելացի ընկերը

3. Ո°րն է առակի ասելիքը:

Մարդը գուցե գիտելիք չունի, բայց խելացի է: 

Սա շատ հին պատմություն է, որը պատմել են մարդիկ, որոնց համար կարևոր էր իմաստությունը: Այն պատմում է չորս հարևան ընկերների մասին, որոնք ուսանում էին այնպիսի վարպետների մոտ, և ուսանելու ընթացքում հասել էին այնպիսի զարմանալի բարձունքների, որ նրանցիցից յուրաքանչյուրը վստահորեն կարող էր ասել, որ հասել է իմացության գագաթնակետին: Այնպես պատահեց,  որ այս չորսը որոշեցին ճամփորդել ,և գործածել իրենց իմացությունը,  քանի որ ինչպես  ասվում է արդյո՞ք հիմար չէ նա ով ունի գիտելիքներ և դրանք չի օգտագործում: Նրանք  ճամփա ընկան միասին սակայն ի սկզբանե գիտեին, և  նախապես էլ հայտնի էր,  որ ի տարբերություն երեք ընկերների, որոնք հմուտ էին, և տեսության, և իրագործման մեջ չորրորդը գիտելիքներով թույլ էր, բայց ընբռնելու շնորհ ուներ: Որոշ ժամանակ անց երբ նրանք ավելի լավ ճանաչեցին  միմյանց երեք ընկերները զգացին, որ իրենց գործընկերը չունի համապատասխան որակներ, և որոշեցին նրան տուն ուղարկել, երբ նա հրաժարվեց: Ընկերները նրան ասացին.

— Դա հատուկ է այնպիսիններին ինչպիսին դու ես անտարբեր առավելություններ ունեցող զարգացած  մարդկանց նկատմամբ, և համառելով որ դու նրանց հետ հավասար ես:

Բայց այնուամենայնիվ նրանք թույլատրեցին, որ նա հետևի իրենց թեպետ նրան դուրս մղեցին իրենց շրջապատից: Ստացվեց այնպես, որ նրանք  ճանապարհին  ոսկորներ և ինչ-որ կենդանու մասեր գտան.
-Հա,-ասաց առաջինը իմ պատկերացմամբ,- այս կույտի մեջ  առյուծի կմախք և ոսկորներ են.

-Իսկ ես,-  ասաց երկրորդը տիրապետում եմ այնպիսի գիտելիքների, որ կարող եմ այս կմախքի միջոցով վերականգնել առյուծի մարմինը.

-Դե, իսկ ես,- ասաց երրորդը տիրապետում եմ այնպիսի արվեստի, որ կարող եմ վերադարձնել կյանքը այնպես, որ ես կարող եմ կենդանանցնել:

Այս մարմինը նրանք որոշեցին այդպես էլ վարվել ոսկորների կույտի հետ կիրառել իրենց գիտելիքները: Չորրորդը, բռնելով նրանց ձեռքերը ասաց.

-Հետևյալ խոսքերը թեև ես բավարար տաղանդ և ընդունակություն չունեմ, բայց այնուամենայնիվ ինչ-որ բան հասկանում եմ սրանք իսկապես առյուծի մնացորդներ են նրան կյանքի կվերադարձնենք, և նա մեզ տեղում կսպանի:

Բայց այն երեքը շատ էին ոգևորվել տեղում գործնական աշխատանք կատարելու հնարավորությունից: Մի քանի րոպե անց նրանց դիմաց կանգնեց մի հսկա կենդանի ու սոված առյուծ մինչ այն երեքը զբաղված էին իրենց գործողություններով չորրոդը  բարձրացավ բարձր ծառի վրա: Այնտեղից նա տեսավ, թե ինչպես առյուծը հոշոտեց իր ուղեկիցներին, և սլացավ դեպի անապատ: Միակ փրկվածը ծառից իջավ, և ճիշտ համարեց վերադառնալ տուն:

Մաթեմատիկա ապրիլի 11 տնային նախագիծ 5 դաս 9

5) Ուղղանկյան չափումները կատարել են 1 մմ ճշգրտությամբ։
Այնուհետև որոշել են նրա պարագիծը։ Ի՞նչ ճշգրտությամբ
պատասխան են ստացել:

4մմ ճշգրտությամբ

6) Մի երկրում բարձրացատկի ռեկորդը կազմում է 2 մ 28 սմ։
Ռեկորդները գրանցվում են 1 սմ ճշգրտությամբ։ Մրցումների ժամանակ մարզիկը ցատկել է 2 մ 28 սմ 4 մմ։ Գրանցվե՞լ է արդյոք
երկրի նոր ռեկորդ։

Ոչ

7) Մարմնի զանգվածի մոտավոր արժեքը 1 կգ ճշգրտությամբ
հավելուրդով հաշվելիս չափման սխալը 350 գ է: Որքա՞ն կլինի
պակասորդով հաշվելու չափման սխալը:

650գ

8) Ցանկապատի երկարության մոտավոր արժեքը 1 մ ճշգրտությամբ
պակասորդով հաշվելիս չափման սխալը 35 սմ է: Գտե՛ք պակասորդով հաշվելու չափման սխալի և հավելուրդով հաշվելու չափման սխալի տարբերության բացարձակ արժեքը:

1մ 35սմ-65սմ=-30=-30