My Easter day!

20180331_170418Every year, on Easter, we go to the church to attend the Divine Liturgy. The priest distinguishes us with the sweetened eggs. After that we come home and taste Easter dishes. On our Easter table there are lilac, red wine, lentils, fish, greens and red eggs. Every year my dad chooses the strongest egg for me. I fight with this egg with family members and win. My dad taught me how to choose the strongest egg. He says if the tip of the egg is sharp, it is the most strongest.

Ամեն տարի, Զատկի տոնին առավոտյան գնում ենք եկեղեցի պատարագին մասնակցելու: Քահանան մեզ բաժանում է օրհնած ձվեր: Որից հետո գալիս ենք տուն, ճաշակում ենք զատկական ուտեստները: Մեր զատկական սեղանին լինում են՝ ճրագալույս, կարմիր գինի, չամչով փլավ, ձուկ, կանաչեղեն և կարմիր ձու: Ամեն տարի հայրիկս ինձ համար ընտրում է ամենաուժեղն ձուն: Ես այդ ձվով կռվում եմ ընտանիքի անդամների հետ և հաղթում եմ: Հայրիկս ինձ սովորեցրել է, թե ինչպես ընտրել ամենաուժեղ ձուն: Ասում է, եթե ձվի ծայրը սուր է, ապա այն ամենաուժեղն է:

 

Մեր զատկական օրը

Ամեն տարի, Զատկի տոնին առավոտյան գնում ենք եկեղեցի պատարագին մասնակցելու: Քահանան մեզ բաժանում է օրհնած ձվեր: Որից հետո գալիս ենք տուն, ճաշակում ենք զատկական ուտեստները: Մեր զատկական սեղանին լինում են՝ ճրագալույս, կարմիր գինի, չամչով փլավ, ձուկ, կանաչեղեն և կարմիր ձու: Ամեն տարի հայրիկս ինձ համար ընտրում է ամենաուժեղն ձուն: Ես այդ ձվով կռվում եմ ընտանիքի անդամների հետ և հաղթում եմ: Հայրիկս ինձ սովորեցրել է, թե ինչպես ընտրել ամենաուժեղ ձուն: Ասում է, եթե ձվի ծայրը սուր է, ապա այն ամենաուժեղն է:

Շարադրություն Հայաստանի մասին

Հայաստանը փոքր երկիր է: Նրա մայրաքաղաքը Երևանն է:

Yerevan-sundown-and-Ararat-mountain

Հայաստանում շատ գեղեցիկ տեսարժան վայրեր կան: Հայաստանում ընդհամենը մի լիճ կա՝ Սևանա լիճը: Սևանա լիճը գտնվում է Գեղարքունիքի մարզում:

20180402_121302

Կա երկու գետ՝ Հրազդան և Արաքս գետերը: Հրազդան գետի երկարությունը 141 կմ է:

300px-Mtkvari01

Արաքս գետին նաև անվանում են Երասխ: Նրա երկարությունը 1072 կմ է: Մովսես Խորենացին Երասխի անունը կապում է Արամայիսի թոռան՝ Երաստի անվան հետ։

Երևանի կենտրոնում է գտնվում կասկադը: Կասկադի մեջ է գտնվում մեծ ու գեղեցիկ թանգարանը: Շատ տարիներ առաջ կասկադը շրջապատված էր անտառով:

Երևանում են նաև գտնվում օպերան: Օպերան շատ գեղեցիկ է:

Մայր Հայաստանի արձանը գտնվում է մոնումենտում (հաղթանակի զբոսայգում):

Հայկական ուտեստներից են՝ խորովածը, քաբաբը, խաշը, հարիսան, դոլման, ժինգյալով հաց և այլն: